Hey iedereen!!
Ik ga in de zomervakantie een summercamp begeleiden tussen New York en Bosten in. Na het camp (3 Sept) vlieg ik naar San Fransisco om 22 dagen rond te reizen aan de westkust. Tot nu toe op mijn eentje. Ik hoop iemand te vinden (of onderweg tegen te komen?) die ongeveer dezelfde plannen heeft. Alleen vertrekken is wat eng, maar ik heb er vele goede verhalen over gehoord.
Dit is mijn - voorlopige route. Ik wil nog niets vastleggen - behalve mijn vluchten en eventueel huurauto.
Ik heb geen idee of het een goede route is. Tips zijn altijd welkom ![]()
Vlucht naar new york wordt dmv mijn summercamp programma geregeld. Dus ik moet daar altijd eindigen. Om niet 18h na elkaar op een vliegtuig te zitten, houd ik New York voor het laatste ![]()
Dag 01 : NY - San Fransisco
Dag 02 : San Fransisco
Dag 03 : San Fransisco + ophalen huurauto, tent, koelbox en road maps kopen
Dag 04 : Yosemite national park
Dag 05 : Yosemite national park
Dag 06 : Yosemite national park
Dag 07 : Sequoia national park
Dag 08 : Sequoia national park
Dag 09 : Pinnacles national park
Dag 10 : San Fransisco. Huurauto inleveren. Nachtbus -> Los Angeles
Dag 11 : Los Angeles
Dag 12 : Los Angeles -> Nachtbus -> Las Vegas
Dag 13 : Las vegas
Dag 14 : Las vegas
Dag 15 : Ophalen huurauto 2 -> Zion national park
Dag 16 : Zion national park
Dag 17 : Bryce Canyon national park
Dag 18 : Monument valley national park
Dag 19 : Monument valley national park
Dag 20 : Grand Canyon national park
Dag 21 : Grand Canyon national park
Dag 22 : Las vegas -> inleveren huurauto -> nachtvlucht New York
Dag 23: new York
Dag 24: new York
Dag 25: new York
Dag 26: new York
Dag 27: new York
Dag 28: new York -> Zaventem
- De reden dat ik 2 keer een auto huur is omdat ik zo het goedkoopste 2 grote routes kan plannen. De 4 dagen tussenin, dat ik in een stad zit, en geen auto nodig heb, sparen mij zo meer als 200$ uit. - gezien ik 24j ben, betaal ik volle pot :-/ Ik reis via nachtbussen naar andere steden, omdat ik zo geld aan overnachtingen uitspaar, EN niets van mijn reis moet missen.
** Is het waar dat als je een auto huurt (Via expedia.be -> Dollar is het goedkoopste), alle verzekeringen erbij inbegrepen zitten? Of moeten die toch nog extra gekocht worden?
Alvast bedankt voor ev. tips! ![]()