Eerste dagen

(origineel bericht op be-more.nl)

Eerste dagen

Samenvatting/abstract: ontzettend luxe gevlogen, zonder problemen bij douane e.d. heel aangekomen. Nu in ons huisje met twee meisjes die we nu tot vrijdag zullen verzorgen.

Ja, nu is het dan echt begonnen. Ik had de vliegreis allemaal veel spannender verwacht, meer als een soort achtbaan. Dat viel behoorlijk tegen/mee ;).
Verder die luxe ook! Er werden zelfs warme natte doekjes uitgedeeld voor het eten, een menukaart en gaven ze handdoeken; (ik dacht voor als je t heel benauwd kreeg en zou gaan zweten… je weet t niet :’) na de 1/4e van de reis kwam ik erachter dat het dekentjes waren(A) en om t half uur werd gratis drinken aangeboden. Had ik de tv met héél veel films en muziek al genoemd? Bizar! Waar ik mij verder de hele reis over heb verwonderd is het vliegtuig dat de hele reis mee vloog aan mijn zijde van het raam. Heel bijzonder.
Jammer dat ik er op het einde achter kwam dat hetniet een ander vliegtuiglicht is wat ik zag, maar het lichtje op het uiteinde van de vleugel :’).

Na aankomst naar t blue sky backpackers hotel gegaan, waar we zouden slapen om uitgerust op t project Bobbi bear te verschijnen. Erg vervelende overnachting gehad; wakker geworden van de felle zon die door de palmbomen scheen en van t strandgeluid^^

Verder nu de eerste dag op bobbi bear en het gaat echt op zijn afrikaans er gebeurt van alles tegelijk en alles bleef lang onduidelijk. Opeens bleek dat er twee meisjes met ons mee naar huis zouden gegaan (dat is niet standaard, vorige 6 weken is dat helemaal niet gebeurd) omdat ons huis veilig is. Je krijgt er dan niets over te horen, behalve dat je weet dat ze verkracht zijn. Moeilijk. Ik denk dat het wel terug te zien was in hun houding, ze waren erg bang, ze praten niet, ook niet met elkaar in het begin en ook tijdens het slapen gaan was het wat lastig. Kben benieuwd hoe dat vannacht gaat. Morgen begint onze training tot aan vrijdag en deze twee meisjes van 4 en 6 (die ik nu al het liefst mee naar huis zou nemen) zullen ook tot vrijdag bij ons blijven.

Nu ga ik nog even andere nuttige dingen doen.

Liefs!

(origineel bericht op be-more.nl)