Eerst stage dan rondreizen TIPS GRAAG WELKOM

Hoi hoi,

In augustus ga ik 3,5 maand stage lopen in Zuid Afrika bij een geweldig bedrijf :).
Na mijn stage wil ik graag met mijn vriend nog drie weekjes rondcruise.
Mijn bedrijf ligt in Hoedspruit (bij krugerpark). Nu is mijn idee om van daar uit een auto te huren en langs de kust richting Kaapstad en daar weer naar Nederland te vliegen! Hiervoor hebben we ongeveer 3 weken wat niet heel lang is volgens mij. Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen, tips en dingen waar we dan zeker heen moeten in deze korte tijd. Allessssss is welkom :slight_smile:
( en het budget het liefst zo goed mogelijk - exclusief vliegticket en inclusief auto rond de 2000€ pp? (auto is rond 600/700 voor samen)

Liefs, Yvonne

Pas op met me via, als die afloop na je stage periode moet je echt her land uit, of van te voren al je visa verlengen om nog 3 weken te reizen, doe dit van te voren al via SA ambassade of hier in SA via Home affairs ( binnenlandse zaken) er zijn. Kosten aan verbonden en kan een tijdje duren, dus gelijk bij aankomst aan beginnen dan ook om die aan te vragen!!

Ok dankje, ik ga me er in verdiepen.

We willen proberen toch zeker 3,5 week te gaan, dat scheelt iets qua tijd!
Liefst doen we alles met auto, maar als een tussenvlucht nodig is, waar kan dit dan het beste gedaan worden?

De meeste mensen vliegen vanuit Durban naar port Elizabeth.

Ons idee is ook om tussen Durban en Port te vliegen!
Nog meer tips/ideeen?