Een weekje Kaapverdië (tips/vragen!!)

Hoi!

Ik wil eigenlijk eind deze maand/begin September een weekje naar Kaapverdie. (Boa Vista)

Mijn voorkeur ging even naar Sal omdat ik daar meer passende reizen even voorbij kwamen maar nu is het juist andersom!

Alleen twijfel ik heel erg over het weer… Uiteraard is 30 graden met wat wind een ideale zonbestemming maar… Er staat in het algemeen vrij veel bewolking (op meerdere sites) en zelfs kan op regen.

Is er iemand die mij hier meer over kan vertellen? Is het bijvoorbeeld ‘vrij veel bewolking’ in de ochtend dat ik de loop van de ochtend heel erg opentrekt en de zon er bij komt of is het echt zo goed als de hele dag bewolkt? Geeft toch iets minder vakantie sfeer…

Ook vraag ik me af voor de mensen die hier op Boa Vista zijn geweest en/of Sal welke plus en minpunten je ontdekt hebt? Ik was niet van plan om rond te reizen maar lekker een weekje all inclusive genieten!

En… de reis die ik had gezien is met verblijf @ hotel Royal Decameron. Iemand hier ervaring mee? Reviews zijn over het algemeen positief maar wie weet…

Ik hoor het graag.

Groet,
Stephanie

Wat is het geworden Stephanie? Ben erg benieuwd :slight_smile: