Wie wil er eind van dit jaar, of begin 2017 mee naar Kaap Verdie? Voor 8-10 dagen.
Ik zit zelf te denken aan Boa Vista, ik heb nog niets geboekt, dus ik sta ook open voor andere opties!
Genieten van de zon en relaxen, who is up???
Niks moet, alles mag :)))
Ik ben 35 (v) en zoek iemand rond mijn leeftijd…
Hoiiiiiiii!!!
Ik heb je profiel gelezen… Alleen 1 klein dingetje, ik ben totaal niet van het (low budget) backpacken!!
Maar juist meer van het auto huren, relaxen, strand, drankje etc
Dus mocht je hier geen problemen mee hebben, kom maar op!
Hey hoi,
Ik vrouw 39 wil dit jaar, het liefste eind nov begin december(maar andere opties ook nog te overwegen), ook graag een weekje of max 2 naar de zon. Kaapverdië is ook door mijn hoofd gegaan, maar ook Florida of een Caribisch eiland.
Laat maar weten of het jou ook leuk lijkt om verdere gedachten uit te wisselen.
groetjes
Hoi Rozenka,
Begin december zou voor mij ook een optie zijn!
En Florida zeer zeker ook
Ik stuur je een privebericht zodat we het er verder over kunnen hebben… Groetjes!!!
Hallo Rozenka, Ik ga de laatste 2 weken van oktober naar Kaap Verdie. Zin om mee tegaan?
Het is niet toegestaan om emailadressen te posten hier op wereldwijzer! Je kan beter contact opnemen via een persoonlijk berichtje!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.
Ha
Ik had nog geen bericht van jou ontvangen, kan dat kloppen? Had jou wel nog privé bericht gestuurd. Heb je die gezien of misschien is er wel iets mis gegaan. Ben benieuwd.
Boa vista is klein klein klein… Ga eerder naar Sal… En neem goedkoopste vervoer voor 1 euro naar andere kant eiland met de alluguer… Auto op kaapverdie is zonde van het geld… Als je naar sal komt laat maar weten. Zit op de boot in palmeira