Een Vriend In Cuba !

In juni was ik in het prachtige Cuba voor een rondreis. Wat absoluut niet de bedoeling was is dat ik een leuke Cubaanse man heb ontmoet waar ik het enorm mee klikte en waar ik zelfs verliefd op ben geworden. En als ik het mag geloven is het zeker wederzijds. Niet erg handig dus, maar het is me overkomen. Ik wil graag gedachten uitwisselen met mannen en vrouwen die dit ook is overkomen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Deze Cubaanse man is gelukkig in het bezit van internet, kan Cuba verlaten vanwege zijn werk, en vertrekt als al zijn papieren in orde zijn eind deze maand voor drie maanden na duitsland. Ik heb zoveel vragen en onduidelijkheden dus alle verhalen zijn welkom
Claudia0206

Originally posted by claudia0206@10-07-2005, 11:04:49
** en waar ik zelfs verliefd op ben geworden. **

Hallo Claudia,

1. Welkom op dit Cuba-forum!

2. Gaarne wil ik jou en diegenen die op jouw vragen willen reageren erop wijzen dat dat (OOK) kan via een PB (een persoonlijk bericht); dan krijgt alleen diegene op wiens bijdrage je reageert, die bijdrage te lezen.

Natuurlijk zijn reacties ook van HARTE welkom op dit voor ieder toegankelijke openbare forum, maar ik wijs U en andere verliefden maar even op die mogelijkheid… <_<

1. Verder is er de mogelijkheid direct een persoonlijke e-mail te sturen, door op
    “stuur dit lid een e-mail” te klikken. Alleen dàt lid krijgt dan mét Uw e-mail Uw e-mail-adres te zien.

2. Het meest interessante echter, ik kom er eerlijk voor uit, is dat Uw internettende Cubaanse vriend ook lid wordt van dit forum…, zodat we allen de ontwikkelingen kunnen volgen…en met raad en daad kunnen bijstaan… :unsure:

Distinti Saluti
Arturo