Een voorstellen en oproep voor info

Hallo allemaal
wij hebben zojuist een reis naar indonesie geboekt :zon02:. We vertrekken 2 mei naar bali vervolgens 7 mei met een binnenlandse vlucht naar lombok. hier verblijven we 14 dagen. daarna weer terug naar bali al waar we op 30 mei weer vertrekken. Voor ons de eerste keer dat we niet georganiseerd gaan.
we hebben alleen de eerste 4 nachten in bali geboekt.
Wie heeft er tips. wellicht zijn er mensen die in de zelfde periode en op de zelfde wijze de vakantie hebben gepland
we zijn benieuwd. Alvast bedankt voor alle tips en informatie.
groet elja en hans

Dag Elja en Hans,

Naar wat voor een tips zijn jullie op zoek? Plaatsen die het bezoeken waard zijn of het niet georganiseerd reizen?
Zelf ben ik niet op Lombok geweest, wel op Bali. Ik weet natuurlijk niet of jullie van strandvakanties houden of ook cultuur/ natuur etc. Maar wat ik erg indrukwekkend vond op Bali was Ubud. Men noemt het ook wel het culturele centrum van Bali. Veel te zien en lekker cultuur opsnuiven. Zeker een aanrader is om te gaan fietsen/brommeren tussen de rijstvelden. Wij hebben bij wat locals achterop een brommertje de omgeving verkend en dat was prachtig om mee te maken. Als je wat foto’s wilt zijn van onze reis, hier een linkje: https://picasaweb.google.com/celinalindamarieke/ByeByeBali#
Heel veel plezier, geniet ervan!

Gr. Celina

bedankt voor je reactie
wij zijn al eerder indonesie geweest hebben toen een maand java bali gedaan deels georganiseerd.
Nu geheel op eigen houtje. We houden van cultuur en een dagje strand.
we zullen een 14 dagen op lombok zijn. De rest op bali.
als er nog leuke tips zijn van bezienswaardigheden of leuke hotels/hostels
dan horen wij dit graag van je.
Leuke foto’s trouwens. Als ik het goed begrijp heb je je padi daar gehaald.
ik ben ook een duiker en ga zeker weer wat duiken maken
groet elja en hans