Een trekking gids aanraden

Hallo Erik, en of elk ander die een tip voor me heeft,

Kortgeleden raadde ik twee forumleden die op zoek waren, een trekking gids in Nepal aan.
Daarvoor doorzocht ik zelf gericht het forum.
Ik wil je vragen of het mogelijk is om op enig andere manier een goede, betrouwbare, flexibele gids in beeld van het zoekende publiek te brengen? Kan ik ergens op dit forum, of op een andere plek op deze site, of via andere kanalen (andere sites, organisaties etc) ACTIEF een gids promoten zonder een internetsite speciaal voor hem te maken?

En ook ieder ander die een goede tip voor me heeft nodig ik van harte uit om te reageren!

Ik promoot niet willekeurig zomaar elke gids waarmee ik een trekking deed, maar ik gun werkelijk goede gidsen die minder bedreven zijn via internet zichzelf te promoten, graag nieuwe klanten. Win-win situatie voor gids en de reiziger die graag veilig en flexibel door de bergen willen kunnen trekken.

Ik zie uit naar reacties :slight_smile:

Ik begrijp dat het handig kan zijn voor mensen om hier een naam van een gids te vinden. Het probleem is dat alle vaste bezoekers van deze site, mezelf incluis, heus wel een betrouwbare gids kennen. Dus als jij die naam en contactgegevens mag neerzetten, dan mogen anderen dat ook. Dan staat het snel vol met reclame voor allerlei gidsen, dragers etc.
Daarnaast geef ik altijd aan, wanneer mensen een gids/ trekkingbureau zoeken, dat ze op de lijst van http://www.taan.org.np/ kunnen kijken, Dat doe ik niet voor niets.

Maar wat is er mis dat er hier reclame wordt gemaakt voor individuele gidsen/dragers , als je alle adressen verzamelt in een nieuw vast topic blijft het goed overzichtelijk .
Wel als voorwaarde dat er geen reclame voor bureaus wordt gemaakt maar alleen voor de individuele gids /drager .

Die lijst van taan zegt ook niet zoveel , die hebben een vergunning maar over hun service zegt het niets , en het zijn er wel heeeel erg veel .

Zoveel vaste individuele bezoekers komen er hier ook niet meer , dus het zal hier echt niet niet “vol” met reclame komen te staat , mij lijkt het wel handig hoor als er een overzichtje komt van gidsen .

Topic is aangemaakt :slight_smile:

kijk dat is nog eens een snelle en goede actie , thx .

Inderdaad.
Goede reactie van Ramrod. Deze getuigt van begrip voor mijn vraag.
En goede actie van Erik. Getuigt van onderscheidingsvermogen en besluitvaardigheid.
Dank allebei!!

En ik heb nog een tip waar sommigen wat mee zullen kunnen inzake dit onderwerp:

Grtzzz