Wanneer ik volgend jaar vertrek ga een site opzetten voor wat mensen die me willen volgen alleen ik kan niet op een goede naam komen.
Zat zelf aan justkai of just-kai.com te denken.
Wanneer ik volgend jaar vertrek ga een site opzetten voor wat mensen die me willen volgen alleen ik kan niet op een goede naam komen.
Zat zelf aan justkai of just-kai.com te denken.
“me site”
Moet zeggen dat dat wel erg storend Nederlands is. Ik zou als ik jou was wel op een nettere manier gaan schrijven als je er van uit wil gaan dat de mensen je blijven volgen.
Buiten dat het inderdaad Nederlands is is het ook een beetje afgezaagd.
Overigens is me schrijven prima, alleen als het laat is dan word ik een beetje slordig ![]()
Sterker nog, “me site” is domweg geen Nederlands. “Mijn site” wel.
haha vond het al zo raar klinken, maar de site is overigens in het Engels.
Dan is het altijd nog “my site”.
Eens met de taalopmerkingen, maar dat is bijzaak.
Voor de naam: geef ons iets om mee te werken (details over je reis, over jezelf, etc.). Of moeten we kiezen tussen een adres met of zonder liggend streepje?
Of als je uit het Zuiden komt snap je de volgende ook wel:
www.IkGaKaiVerWeg.nl ![]()
Haha, het moet een Engelse naam zijn ![]()
En ik ga eerst te voet reizen door Europa en dan zie ik wel, vertrek zonder geld.
Ik vind hem eigenlijk wel sterk gevonden :biggrin:
Snap em nu pas
maar het word toch in het Engels ![]()
Wat dacht je van je echte naam? Als je het een beetje serieus aanpakt, dan is een nette blog onder je eigen naam natuurlijk altijd prima. Staat ook professioneler dan een aparte username.
Wel, me naam is Kai daarom dacht ik van, justkai.com in de zin van just me, hoe zeg je dat in het nederlands hmm, het is een naam wat niet capsones overkomt zeg maar, just me just kai
Hij is nog vrij en op zich gemakkelijk te onthouden, dus registreren zou ik zeggen ![]()
Misschien dat dit ook wel een leuke is :
Where The Hell Is Kai? (Waar is Kai in Vredesnaam?)
en dan www.wherethehelliskai.com
Deze naam heb ik uiteraard niet zelf verzonnen. De originele site is http://www.wherethehellismatt.com/ deze man maakt echt hele leuke filmpjes over ter wereld.
Succes !!
was wel grappig ja maar dan steel je een naam in princiepe.
Heb het toch maar simpel gehouden www.justkai.com :chin:
Wanneer verwacht je te vertrekken ? Wat zijn de eerste destinaties die in je op komen waar je sowieso naar toe wilt en waarom wil je daar heen ?
Stulango, Moving Cultures - Marvin van Dongen
Ik verwacht de 2e week van januari, waarheen, ik moet eerst even naar een dorp in het noorden des lands lopen omdat ik daar iets wil bezoeken en erna richting noord Duitsland om naar Denemarken te gaan wil daar een vrijstad bezoeken.
Maar richting Scandinavië dus, ben nog nooit in die landen geweest en er is mooie natuur, bovendien hoop ik er rond de lente te zijn en voor de winter weer weg te zijn maargoed wie weet bevalt het me wel dus kan het langer duren, zie ik wel als ik er ben ![]()
Ok grappig, zeker als je zonder budget weg gaat zal het echt een uitdaging worden, vooral omdat dat juist de duurdere regio in Europa is.
Ligt het niet in de planning ook naar het zuiden van Europa te gaan ? Misschien dat ik wel iets leuks voor je kan verzinnen dan namelijk
…