Hulp Bij Eenvoudig & Goedkoop Maken Eigen Website

Hallo!!

**- Wil je ook echt een EIGEN website maken voor je reisverslagen?

• Weet je niet waar/hoe je moet beginnen?
  • Ben je ook niet zo’n enorme wizz-kid / programmeer-koe?**

Ik heb laatst voor een vriend van mij - waar bovenstaande van toepassing was - een hele handige website gemaakt. Die kan hij makkelijk zelf updaten en eventueel aanpassen, of mij vragen je daar even bij te helpen.

Hiervoor moest hij een hosting-abonnement afsluiten van 51 euro per jaar bij www.vevida.nl (de goedkoopste die ik heb gevonden!!)
Dat is inclusief:
[ul]
[li]je eigen url (bijv: www.jenaam.nl, als die nog vrij is)[/li][li]10 e-mail accounts[/li][li] 150Mb opslag (handig voor opslaan digitale fotos van je reis)[/li][li] een MySQL database (voor het geval je dat wat zegt, maar nodig voor een makkelijk onderhoudbare site)[/li][/ul]

Ik heb verder de site ontwikkeld.

Klik hier om een demo van de site bekijken. Tevens kun je inloggen onder “Admin” (username: test; password: test) en kijken hoe handig het werkt.

Ander voorbeeld is: www.ewoutenaafke.nl.

WIL JIJ DIT OOK?

Mail even, dan help ik je. Ik zal dan de website voor je installeren (+ instellen kleur e.d.). Vraag hiervoor slechts een eenmalige vergoeding van 25 euro. Krijg je wel de volledig eigendom (ook van de code). Ben verder nog bezig om wat meer functionaliteit toe te voegen. Krijg je gratis updates!!

Groet en veel plezier op reis!!

Joost Fontein
mail naar: jfontein bij yahoo.com

waarom niet gewoon een gratis account bij web1000, heb je geen mysql maar dat heb je toch niet nodig.

je foto’s kun je eventueel doorlinken naar een account op lycos.

dan neem je een .tk adres en heb je precies hetzelfde als wat jij uitlegt, maar dan gratis

Hallo JollyJumper,

Als ik op Uw “klik hier” klik, krijg ik steevast:

“The requested URL /reis-site.php was not found on this server”

:frowning:

http://www.pakketpost.nl/reis-site.php
ik krijg dit!!! en dan een fout melding ervan.