Sinds een reis naar London vorig jaar, heeft het reisvirus bij mij toegeslagen. Helaas kan ik in mijn omgeving niet een goede reispartner vinden. Daarom deze oproep.
Ik heb nog niet heel veel gereisd en ben ook nog beetje zoekende naar wat ik precies wil. Maar ik heb wel een idee: Ik wil een stad/streek/land graag helemaal ontdekken en dus verder kijken dan de toeristische hotspots. Ik ga dan ook liever twee weken dan een paar dagen naar London en omgeving bijvoorbeeld; je kunt dan alles rustig bekijken. Ik houd hierbij van diepgang: ik wil graag veel weten over bezienswaardigheden, maar ik wil ook vooral een stad/land ervaren, met zijn/haar vervoer, gebruiken, cultuur.
Misschien geeft dit ook een idee: Thuis lees ik het liefst de Trotter door ter voorbereiding. En als het even kan, neem ik ook nog de Rough Guide mee.
Ik zoek een reispartner van ongeveer mijn leeftijd, die ongeveer hetzelfde over reizen denkt als ik. Er moet ook een persoonlijke klik zijn, lijkt me. Wat betreft reisbestemmingen lijkt me heel veel leuk: dichtbij in Europa (Scandinavië, London, Barcelona bijvoorbeeld), maar ook Azie (China, Japan, Vietnam), Noord- of Zuid-Amerika of Australië; bijna iedere stad/streek/land heeft wel iets bijzonders.
Nog iets over mezelf:
Ik ben 25 en woon en studeer (nog) in Enschede. Karakterschets: rustig, verlegen, intelligent, goed gevoel voor humor, onconventioneel, ruimdenkend, belangstellend. Hobbies/interesses: computeren, muziek luisteren, lezen, reizen en media.
Ik hoop snel iets van je te horen!