Een klein probleempje!

Beste Yvonne of redactie of Jurjenb,heb een paar probleempjes! 1/op mijn scherm komt er op pas de layout aan van je pagina!Wat ik ondertussen al heb gedaan,maar blijkbaar niet goed,wat doe ik fout?2/ik heb bewegende animatie beelden voor mijn handtekening(vliegtuig) heb hem wel als handtekening geplaats maar er komt geen beweging in ?wat doe ik fout? met beleefde groeten,georgessiam.:dag:

Wederom hallo Georges!

Je eerste vraag of probleempje begrijp ik niet helemaal. Iets met de lay-out die niet goed laadt/weergegeven wordt? Of probeer je je profielpagina’s te personaliseren? In je profielinstellingen kun je een vinkje zetten dat je aangepaste profiellay-outs wil kunnen zien (zie “wijzig opties” en dan vrijwel helemaal onderaan bij “User Customizations”).
Wel vreemd dat de link dikgedrukt staat.

Het vliegtuigplaatje heb je upgeload en de forumsoftware wijzigt soms nog een aantal dingen in het bestand. Wellicht dat hier iets fout is gegaan en de animatie verloren is gegaan (geanimeerde gif-bestanden zijn nogal fragiele bestanden, slecht gestandaardiseerd op internet). Je kan proberen het bestand eerst op een andere site te zetten, zoals imageshack, en link naar het bestand toe.

Hopelijk lukt het zo!

[quote = Jurjenb; 527012]
Wederom hallo Georges!

Je eerste vraag van probleempje begrijp ik niet helemaal. Iets met de lay-out die niet goed laadt / Weergegeven wordt? Of te Personaliseren probeer je je Profielpagina’s? In je profielinstellingen kun je een vinkje zetten DAT je aangepaste profiellay-outs wil Kunnen zien (zie “Wijzig opties"En dan Vrijwel helemaal onderaan bij” User-aanpassingen ').
Wel vreemd Dat de link dikgedrukt staat.

Het vliegtuigplaatje heb je upgeload en de Forumsoftware Wijzigt soms nog een aantal dingen in het bestand. Wellicht DAT hier iets fout is gegaan en de animatie verloren is gegaan (geanimeerde gif-bestanden zijn nogal fragiele bestanden, slecht gestandaardiseerd op internet). Je kan proberen het bestand eerst op een andere site te zetten, Zoals imageshack, en link naar het bestand toe.

Hopelijk lukt het zo! [/ Quote]pas je layout van jouw pagina aan,komt er op de linkerkant in het vet gedrukt op!kun je dat laten verwijderen? heb mijn pagina ingesteld zoals ik denk hoe het er moet uitzien!groetjes,georges.

Heb het aangevinkt Jurjenb,maar het sta er nog altijd vet gedrukt op"pas je layout aan" kan de Administrator of Yvonne dat niet veranderen?ikzelf kan het niet!groetjes:georgessiam!

Dat vetgedrukte linkje hoort inderdaad niet zo, volgens mij staat dit bij iedereen zo. Dit is aan de webmaster om te repareren. :slight_smile:

Bedankt voor je info,Jurjenb!!groetjes:georgessiam.:dag:

Hoi George,

Het is een beetje een technisch verhaal, maar die regel is vet gedrukt omdat dezelfde regel ook voorkomt in je profiel, en daar meer aandacht moet hebben. Beide regeltjes gebruiken één variabele. Vandaar. We kunnen het helaas niet veranderen.

Groetjes,
Yvonne

No problem,lieve Yvonne!!Thx,georges.:dag:

Is het niet mogelijk om, in plaats van de dikdrukcode in de variabele te zetten, deze in de template om de variabele te zetten?

Ik zal het eens aan de webmaster vragen.

Groetjes,
Yvonne

En ik heb een antwoord: het zou wel kunnen, maar dat willen we niet omdat we de leden erop willen attenderen dat het mogelijk is de lay-out van je profiel aan te passen.

Groetjes,
Yvonne

Kun je dat dan niet individueel aanpassen? ikzelf verander mijn lay out niet meer!g.s

Die instellingen zijn voor de hele website dus voor iedereen geldt hetzelfde, helaas kun je dat als lid niet aanpassen.

Groetjes,
Yvonne