Een Jaar Weg!

Hallo allemaal!!!

Ik ben van plan om zo snel mogelijk (dat wil zeggen zodra ik het geld heb) een reisje te gaan maken. Een reisje van een jaar. En het liefste naar Thailand (bin there) laos, vietnam, cambodja, china, Japan, indonesie en ach wat Australie hoort ook als backpacker dus waarom ook niet!
Ik wil dit gewoon lekker relaxed gaan doen en ook low buget. Ik ga in pricipe alleen maar vind het ook echt niet erg als er iemand met me mee wilt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zoek alleen wel iemand die niet afhankelijk is van een ander. Gewoon je eigen ding doen en dan komt het allmaal wel goed. Ow, je moet wel een beetje gek zijn want anders zou je het nog wel eens heel zwaar met me kunnen hebben…haha…nee hor maar prettig gestoord is toch niet geheel onbelangrijk.
Of je nu man, vrouw of omgebouwd bent. Als dit je wat lijkt dan mail je me maar!
Dus JIJ daar die dit leest!!! doe eens gek en mail gewoon even!

Ik zelf ben een meisje van 21 jaar. Ben vorig jaar al een maanje in Thailnd geweest en was meteen verliefd! Verkocht aan reizen, en de wereld!!! Egypte vond ik trouwens ook prachtig, maar nu de rest!!!

Nou wie weet, zit ik strax wel met je in Timboektoe of verweggiestan.
liefs Jewel!

Ow ja mijn emailadres natuurlijk! niet geheel onbelangrijk!
djo_weh_weh@hotmail.com

jaja ik weet het, wat een emailadres!!!

Beste Jewel,

Ik zie veel vermeldingen van je in deze forum, laat me weten wat precies je wil en ik probeer je te helpen. Ik ben nieuw in dit forum (vandaag geregistreed) maar wel bekent in FOX forum onder de bestemmingen Maleisie, Thailand en Indonesie. Neem een kijkje daar dan zal je meer over me weten.

Sebastian (KL)