Een jaar weg, iemand mee starten (liften naar spanje)?

Hee beste mensen.

Ik ben op zoek naar iemand die ook wil gaan reizen. Mijn uiteindelijke bestemming zal zuid amerika worden (peru, brazilie, argentinie, chili) maar ik zal beginnen in spanje aankomende dinsdag. Ik heb een laag budget en heb daarom gelijk al werk gevonden waar ik mee kan beginnen in een badplaats. Daar is het wel feesten geblazen en geld verdienen voor de verdere reis. Ik wil ook portugal aandoen en spanje doorkruisen. Voordat ik de oversteek maak naar brazilie… Ik kan niet wachten en vraag me af of iemand zin heeft om met mij naar spanje te liften?

Ik vertrek dinsdag middag en misschien moet iemand ook wel diezelfde kant op?
Of misschien sprak mijn plan jou wel aan omdat je zelf iets vergelijkbaars in het hoofd hebt…
Of misschien was dit lift avontuurtje naar spanje precies dat wat je nodig had om een reis idee te creëren…

Goed… Mijn verstandskiezen zijn net getrokken (nog vlak voor ik weg ga… ik wilde het risico niet nemen maar wel kortdag) en ik ben 20 jaar oud. Heb gestudeerd maar nu even een jaatje weg om alles goed uit te vogelen en lekker te genieten. En een nieuwe uitdaging!

stuur mij een emailtje: [EMAIL=“wr1a88@hotmail.com”]wr1a88@hotmail.com

niemand zin om goedkoop naar barcelona te gaan?

Jo nena mijn plan is ongeveer hetzelfde! wil ook werken in spanje en daarna doorreizen!
Ik wil binnen nu en een maand weg!
Ben jij al weg? het is nu namelijk oktober en ik zie dat je berichtjes van een tijd geleden zijn.

Ik hoor graag van je

Greetz Martijn 22 uit utrecht