Wel erg low-low-Budget richting spanje

Hallo Jeremy hier,

Ik zit al een aantal jaar te fantaseren hoe het zou zijn om er lekker tussen uit te gaan. weg van de sleur, weg van de verplichtingen en gewoon lekker reizen.

Ik heb voor een aantal weken terug gewerkt op Mallorca in de horeca helaas is me het niet zo bevallen omdat ik elke keer het zelfde moest doen, afwassen haha.

Toch heeft me dit op ideeën gebracht.
Mijn bedoeling is over 2/3/4 weken te vertrekken uit Nederland en richting Spanje te gaan backpacken/reizen/liften hoe je het maar wilt noemen.
dit met zo min mogelijk geld en wanneer nodig gewoon mijn tentje uitklap en fijn ga overnachten in de bossen.

Qua tijdsdruk is er bij mij niks aanwezig, alles op zn gemakje.

Nou was het in eerste instatie de bedoeling om alleen te gaan maar als er iemand is wie het zelfde avontuur durft aan te gaan als ik zou dat natuurlijk mooi zijn!

mijn reisgenoot kan van alle markten thuis zijn, m/v 18 of 30 het maakt me niet zoveel uit.
Ik ben zelf 20 dus een beetje in richting van de zelfde leeftijd zal niet verkeerd zijn ivm meningen en gedachtens over een aantal dingen.

Nou ik ben benieuwd na een reactie en/of iemand intresse heeft!

Groet Jeremy

Hoi Jeremy,

Lees net je berichtje pas, nadat ik er zelf één heb geplaatst. Ik heb besloten heel impulsief dinsdag 7aug naar spanje te rijden en dan naar het zuiden, je mag meerijden!! Delen we gewoon de brandstofkosten en als je je rijbewijs hebt, mag je uiteraard ook lekker mee touren!

Laat maar horen!! :slight_smile:

Groetjes,
Mirjam

Nou dat is wel tof om te horen mijn oom woont in Marbella en dit was ook mijn eindbestemming, heb je een mail adres zodat we even kunnen overleggen? Gr

Super super!! Mijn mail is mir_peet@hotmail.com,
moet het even kort houden, maar via de mail even contacten en elkaar misschien van het weekend even ontmoeten is ook wel leuk misschien. Weet natuurlijk niet waar je woont,ik woon in de buurt van zwolle. En jij??

Groetjes

helaas kwamen de wensen van MirjamBruin en mij niet overeen.
dus ben nog steeds alone alone haha
andere travellers?

Groet