ik wil begin september vertrekken naar spanje om vanuit daar naar santiago te lopen. ik heb echter geen idee hoe te beginnen enz… ik ben nu op internet aan het kijken naar een lift tot noord spanje. en ik zoek nog een reisgenootje! zou iemand mij kunnen helpen??
Ik ga op 10 sept. een taalcursus volgen in San Sebastiaan. Het plan is om met de auto te gaan, ik heb alleen geen zin om dat hele eind alleen in de auto te zitten. Heb je al een lift of ben je nog op zoek?
Hoi Sophie, ik zou afgelopen zomer vanuit Nederland naar Santiago gaan fietsen, alleen zegde mijn vriendin na anderhalf jaar voorbereiden op het laatste moment af. Nu ben ik alsnog van plan het in zomer 2012 te gaan doen; lopend vanaf de Spaanse grens of fietsend vanuit Nederland. Ik ben 18 jaar, eerstejaars studente Geschiedenis, woon in Hilversum. Ben ook opzoek naar een reisgenootje in de leeftijd 18-24 Ik kan je alles vertellen van de tocht en je helpen voorbereiden. Lijkt het je wat?
Nee ik ben niet voorbereid. maar dat vind ik niet erg. en ja het is wel onverstandig, dat weet ik wel. Ik wil het gewoon gaan doen. ik stel het anders alleen maar uit en dan komt er nooit wat van. ik wil de 18e vertrekken. en dan wel in spanje beginnen hoor. niet vanuit nl.