Een e-visum voor Turkije nodig?

Hallo,

Zoals jullie wellicht weten kun je vanaf november dit jaar geen visum meer kopen op de Turkse luchthavens en wordt er verwacht dat je via internet een zogenaamd e-visum koopt. Via de officiele Turkse website heb je een creditcard nodig. Gelukkig zijn er op dit moment veel andere (en betrouwbare!) Nederlandse visum-aanbieders. Een daarvan is Visumland.nl. Via Visumland heb je het visum snel binnen. Kosten, slechts 22.50 euro. Lees op mijn blog meer over Visumland:

http://turkije.blog.nl/naar-turkije/2014/09/15/snel-en-goedkoop-een-e-visum-voor-turkije

Ik zou het netjes vindenals je er bij vermelde dat de originele Turkse site $20,-- = € 15.56 bij de huidige koers vraagt.
e-Visa - Republic of Türkiye Electronic Visa Application System Het klopt dat je een kreditcard nodig hebt maar dat mag ook de kaart van een ander zijn.

1 like

Klopt! Alleen voor mensen die zelf geen creditcard hebben en ook niemand kennen met een creditcard, is een website als Visumland.nl een uitkomst! Ik heb op mijn blog een aantal visumaanbieders op een rijtje gezet (ook de Turkse site)

http://turkije.blog.nl/naar-turkije/2014/08/18/alle-aanbieders-voor-e-visum-turkije-op-een-rijtje

sorry had even je blog moeten lezen.
Dat terwijl ik regelmatig op je site langs kom.
Maar ik heb een beetje allergie tegen het promoten van visum verkoop site’s zonder de andere kant te vertellen.

Hallo, ja dat kan ik begrijpen. Ik probeer verschillende visumaanbieders aandacht te geven. Visumland.nl spreelt mij erg aan omdat ik hier veel positieve reacties (persoonlijk, snel,betrouwbaar) over gehoord heb. Leuk zeg dat u regelmatig op mijn blog komt. Bevalt het leven in Alanya?

Je kunt over onze belevenissen op mijn site lezen en hier op WW ben ik de laatste 2 jaar vaste columnist.
De korte versie is dat we hier in het algemeen een heerlijk leven hebben.

Ik heb jullie site net bekeken. Erg leuk! Groetjes uit Istanbul.

Hallo Tosca,

Jij hebt een leuke blog gemaakt. Ik weet het niet als ik reclame mag maken voor een ander site. Ik hoor het van je. Vriendelijke groeten

Hallo Marty,

Dankje. Stuur mij even een mailtje via:
Edit: email verwijderd. Reacties mogen via PB.

1 like

Hallo, het klopt idd dat je je visum naar Turkije voortaan alleen online kan kopen. Ik heb de visa voor mijn familie via www.turkijevisa.com gekocht. Was zeer tevreden, snelle service en goede prijs. Kortom een aanrader!:dag::varen:

Hierbij wil ik toch even waarschuwen voor een malafide site die visa voor Turkije aanbiedt ! Het gaat namelijk om www.evisa-turkey.eu.co
Men krijgt de indruk op de officiele site voor visumaanvragen te zitten, en aanvraag en bekomen van een visum gaat vlot.
De ontnuchtering komt wel als men zijn bankrekening naziet. Er wordt zomaar eventjes 99,99 USD per visum aangerekend ! Reken maar uit hoeveel het kost voor een modaal gezin !
Klacht indienen bij de site haalt niets uit, men haalt aan dat men wel kon veronderstellen dat een commissieloon aangerekend wordt en men ten alle tijde de betaling kon onderbreken (van het bedrag wordt tijdens de betaling echter niets vermeld).
Dus, opletten, een gewaarschuwd man (of vrouw) is er twee waard. Kijk goed na of je wel op de officiele website voor visumaanvragen Turkije zit !

Hoe kun je dan zien of je op de officiele site zit , ik vind dit in je berichtgeving niet direct terug , ook vraag ik me af waarom de prijs veranderd naargelang het land vanwaar je de aanvraag doet?