Re: Informatie over visum voor Turkije

Ik vind, om de mensen een keuze mogelijkheid te geven er nog enige informatie ontbreekt.
Allereerst is de officiële Turkse site waar je een E-visum in het Nederlands kunt aanvragen https://www.evisa.gov.tr/nl/. Te betalen met o.a mastercard, visa en creditcards. Kosten zijn $ 20,-- wat op dit moment c.a € 18,60 is
Verder zijn er veel site’s in Nederland te vinden die een dergelijke service verlenen inclusief een aantal reisorganisatie’s waar u mogelijk uw vakantie geboekt heeft.

Hoi Jaap, je was me net voor :slight_smile: De sponsor wilde het topic sluiten, heb je reactie dus even verplaatst. Maar als je het nog ter sprake wilt brengen, start gerust een nieuw topic op het Turkije forum hierover.

Vraagje nog: je bent medewerker van het Turkije forum, maar het staat niet onder je naam vermeld. Hoe zit dat?

Groetjes, Annelies

Zo’n vragen horen niet thuis in de helpdesk overige vragen,daarom verplaatst naar het Turkije Forum. (post1)

Haha, ik had 'm juist verplaatst naar de helpdesk omdat het een reactie was op een gesloten topic :slight_smile: Maar hier kan misschien ook wel hoor als Jaap dat wilt.

Het Turkijeforum is nog in reorganisatie. We hebben vorig jaar een nieuwe lay-out aangevraagd en nog wat kleine dingetjes. De lay-out is er inmiddels, maar de kleine dingetjes zoals oude moderators verwijderen( Mutlu/Franka), bepaalde topics weer actief maken en Jaap toevoegen ligt nog op de plank. Nu moet ik eerlijk zeggen dat wij, Jaap en ik, beiden door privé-omstandigheden de afgelopen zomer niet erg actief zijn geweest, dus er ook niet achteraan hebben gezeten.
Afgelopen week hebben we het erover gehad er de schouders weer onder te zetten.

1 like

Succes! :slight_smile: