edreams

Opgelet voor deze maatschappij
Ik heb zeer slechte ervaringen met edreams.
Ik mijn vlucht van Thailand moeten annuleren en de volgende van brussel naar Malaga ook
IK had nochtans een reis verzekering genomen bij edreams deze word verzorgd door Europe assistance deze weigeren om alles te vergoeden zijnde 750 Euro
Dus lieve mensen opgelet

Leuk. Maar zonder onderbouwing geloof ik het niet zomaar.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

je geloofd wat je wiln denk je nou echt dat ik dit verzin kom maar eens kijken wt ik allemaal heb gedaan 4x alles verzonden en helemaal nike ga effen googelen klachten tegen edreams en dan praat je wel anders

In plaats van meteen zo agressief te reageren had je natuurlijk ook met de gevraagde onderbouwing kunnen komen…

Maar ik begrijp dat jij zelf alles wat op internet staat blindelings gelooft?

Waar bemoeit u zich mee dit zijn niet uw zaken,wou alleen de mensen waarschuwen

En waar wil je mensen dan precies voor waarschuwen? Dat eDreams niet zomaar blind elke claim inwilligt?

Je zegt niet waarom je hebt geannuleerd.
Je zegt niet of die reden conform de voorwaarden gedekt zou moeten zijn.
Je zegt niet wat de reden van afwijzing is.

En als je niet wilt dat mensen zich hiermee bemoeien, plaats het dan ook niet. Maar als je ook naar eDreams meteen zo’n grote muil hebt opgezet snap ik wel een beetje waarom ze niet mee willen werken.

@ : Pieterbreugel

Hoewel de website open staat voor ieders bijdragen, heeft het beheer een aantal huisregels en voorwaarden opgesteld om respectvolle communicatie, de sfeer op de website en de veiligheid van haar bezoekers te kunnen waarborgen.

Zo één van de regeltjes zijn dat het niet is toegestaan informatie te plaatsen die foutief, onnauwkeurig, hinderend, krenkend, beledigend overkomen.

** Groet,georgessiam Forum Admin.**

Grappig, je noemt nu een heel rijtje landen op waar je mij nog nooit gezien zal hebben. En je gaat doodleuk nog even verder met schelden en tieren.

Maar ondertussen hebben we allemaal nog steeds geen enkel argument gezien waarom eDreams/Europe Assistance jou überhaupt had moeten betalen.

Wat een vreemde reacties geeft u hier zeg.

Het is bijzonder voor mij om zonder enig achtergrond verhaal er vanuit te gaan dat edreams slecht is. Als de manier waarop u hier meent te kunnen reageren ook de manier is waarop u met edreams in discussie bent gegaan dan snap ik direct dat eea niet lukt. Wat een onbeschoftheid zeg!

Als een bedrijf niet uitkeert heeft dat vaak te maken met het niet voldoen aan voorwaarden. In geval van annuleren al helemaal. Soms vergoeden ze wat uit coulance maar aan annuleren zitten , terecht , strikte voorwaarden