Ecuador go local

Hoi,

mijn vriend en ik willen graag reizen in Zuid-Amerika. Is iemand bekend met onderstaande organisatie in Ecuador? De mogelijkheden op de website spreken ons aan. Ik zou eerst graag ervaringen horen van anderen met deze organisatie. Iemand die geboekt heeft via hen?

Groetjes,
Joleen

Hallo Joleen,

Ik ben vorig jaar met hen gegaan en heb een hele leuke trip gehad. Ik vond de persoonlijke aanpak heel fijn, ze hebben een leuk concept en prijs. Ik had een reis met OV wat heel goed ging dankzij de reisgids die zij voor je maken. Hotels waren ook heel leuk. Ik heb ook een talencursus gedaan in Montanita was super ook via Go Local! geregeld. Kortom positief . Ik heb ze na mijn vakantie al eens eerder aangeraden. Zou voor mijn reis naar Australie ook wel zo’n concept willen.

greetz
Bas

Ziet er inderdaad best wel leuk uit! Mijn ouders komen me binnenkort opzoeken in Quito en die zijn nu via Happy Gringo een hele reis met alles erop en eraan aan het samenstellen en volgens mij vonden ze de opties heel erg leuk en de prijs viel ook best mee. Hun website is www.happygringo.com

hallo Meik, ik woon op het ogenblik al een paar jaar in Kenia, maar ik wil naar zuid Amerika, kan jij mij wat vertellen over het levensonderhoud en huurprijzen van huizen/studios of appartementen, ik heb een hekel aan lawaai,dus een rustig plekje, ook een goedkoop huis is misschien wat voor mij, lawaai , vooral regilieus lawaai hier is een van de redenen dat ik Kenia verlaat, ik ben 67, wat kost een huishoudster 1 x in de week, bvd, Peter