Ecuador en Galapagos Eilanden

Hallo reizigers!

Ik ben al heel wat keren in Ecuador geweest en binnenkort ga ik dan eindelijk terug om de galapagos eilanden te bezoeken. Ik heb er wel lang voor moeten sparen, maar het zal waarschijnlijk één van mijn mooiste reizen worden - ik heb al zoveel geweldige foto´s van andere reizigers gezien! Ik heb er zo´n zin in!

Ik heb de Encantada boot geboekt via een vriedelijk reisbureau in Quito en via internet - Happy Gringo - grappige naam hé? (www.happygringo.com).

Nou wil ik graag weten of er ook andere Nederlandse reizigers ervaringen hebben opgedaan op de Encantada boot?

Graag hoor ik van je!

liesje

Hoi hoi,

Ik ga (nu) niet naar de Galapagos, maar wil wel even bevestigen dat de Happy Gringo inderdaad een heel vriendelijk reisbureau is. Ik heb daar mijn Cotopaxi trip geboekt en ook info gehad over de Jungle. Ben uiteindelijk wel met een ander agency naar Cuyabeno gegaan, maar dat was meer omdat de prijs/kwaliteit verhouding iets beter was, en dat bleek uiteindelijk ook echt zo te zijn. Maar Happy Gringo is top!!

Groetjes,
Barbara

Hoi,

Wij zijn aan het plannen om mogelijk naar Ecuador te gaan en de Galapagos lijkt mij echt geweldig. Ik heb echter op een paar sites gekeken en ben achterover geslagen van de prijzen. Heb ik verkeerd gekeken of klopt het dat je minimaal 1000 euro pp kwijt bent hiervoor?

Ik wens je alvast heel erg veel plezier, enjoy!!

groet

ja zo heb ik het ook overal begrepen, maar ben ook benieuwd of iemand weet of het ook voor inder dan 1000 euro zou kunnen… Ik ga over 2 maand naar Equador en heb me laten vertellen dat t dan low season is voor Galapagos?

1000 euro ben je gewoon kwijt, een makkelijk rekensommetje:
330 euro vliegticket.
100 dollar entree voor het park.
600 euro 5 daagse boottocht.