Echte Avonturiers Gezocht !

Echte Avonturiers Gezocht !
Voor een expeditie/ ontdekkingsreis naar Fort Buku in de jungle van Suriname

In April 2004 heb ik het plan een vakantie/expeditie op te gaan zetten naar Suriname, de bedoeling is om met een kleine groep geïnteresseerden in de voetsporen te treden van een aantal voorgangers met als doel het vinden van Fort Buku; het fort van waaruit de Maron indianen zich in de 18 eeuw hebben verschanst en hevig verzet hebben geleverd tegen de Hollandse overheersers. Dit legendarische fort ligt ergens verscholen in het oerwoud van Suriname en is al in geen 300 jaar door mensen voeten betreden. Sinds een aantal jaren zijn expedities opgezet om de geheimen van deze mysterieuze plek te onthullen. Tot op heden is Fort Buku niet gevonden !
Een weg banend door de overwoekerde jungle op zoek naar Buku maak je kennis met de veelzijdigheid van flora en fauna, ploeteren we door het water van snelstromende rivieren en kamperen we in het totaal onbewoonde oerwoud van Suriname. Wordt Fort Buku gevonden dan levert dit een aantal interessante historische feiten op waar jij getuige van kunt zijn. In totaal zullen we ongeveer 14 dagen in Suriname zijn.

In principe verzorg ik alles voor je :
· Vlucht van en naar Suriname,
· Transfers van en naar de luchthaven
· Totale expeditie inclusief boten
· Lokale gidsen en expeditieleiding
· Basisvoedselpakket met o.a Rijst , jachtgeweren en patronen

Kosten :

· Voor de hele expeditie/ontdekkingsreis denk ik dat we op een totaal kostenplaatje uitkomen van ca Euro 3750,-

Interesse om mee te gaan ?

Stuur een mailtje met adresgegevens naar : joscampfens@hotmail.com
dan krijg je van mij zsm een uitnodiging voor een eerste briefing
Mocht je vragen hebben dan ben ik ook telefonisch te bereiken op : 06-53306332

Is dit ooit van de grond gekomen?