Ik wil in oktober naar het suriname regenwoud, omdat ik ver het regenwoud in wil ga met challengetravel(www.challengetravel.nl). Het is een expeditie naar het graf van de Nederlandse ontdekkingsreiziger EILERTS DE HAAN. Je ben ongeveer 1.5 weken bezig omhoog te varen en als je dan bij het graf ben geweest, dan ga je raftten terug . Op sommige stukken zal je ook spullen moeten dragen , omdat de boot niet omhoog komt door de stroming.
De kost voor de reis is 2300,-- incl. volpension en uitrusting. De drankjes op de expeditie zijn gratis(dit zijn thee en koffie en water), de drank je voor en na de expeditie moet je wel zelf betalen. Het eten op de laatste dag ook.
Als dit wat voor je is geef me dan een seintje dan ben jij misschien mijn reismaatje.
he hallo ik heb net op de site gekeken…en ik wil graag mee!!! lijkt me heel cool…ik ben een meisje van 19,en woon in sneek…laat even wat van je horen dan…gezellie…mijn telefoon nummer is…0615436946…dus sms me maar even ofzo… kusssies djura
Als je het leuk vind om helemaal lek gestoken te worden door de muggen die werkelijk overal en de gehele dag hun slag proberen de slaan bij je dan is het een leuke reis
Suriname is een heel mooi land waar je trouwens ook zelf redelijk goedkoop voor een avontuurlijke reis kunt zorgen.
Maar ik denk niet dat je spijt van deze reis ga krijgen heel veel plezier
Ja, ontzettend cool zo een trip, maar ga je alleen naar Suriname om die reis te maken, of blijf je daar dan ook langer? Suriname is een gigantisch mooi land nl… Ik raad je aan langer te gaan !! En idd je kunt in Suriname zelf heel wat goedkoper ook cole trip regelen… alleen wel van een andere categorie dan dit. Maar toch! Ik vond alle trips die ik gamaakt heb super!
Heel veel plezier!