E676 Tourist visa

Ik probeer online bij de ambassade een e676 visum aan te vragen (wij gaan 5 maanden naar Australie), maar ik kom er niet door.

Ik krijg nu al een paar dagen deze melding.

Planned System Maintenance and Technical Issues
For detailed information about planned systems maintenance or current technical issues including known system errors.
**See: **Planned System Maintenance and Technical Issues

Hebben jullie dat ook?

Hallo,

Je krijgt eerst dit scherm http://www.immi.gov.au/e_visa/e676.htm
Dan zie je dit menu
Before you start
Start an application
Continue an application
Check the progress of your lodged application
Australian visa label requirements
Help

Dan klik je start an application
dan gaat ie naar beneden toe dan klik je E676 aplication see staat er boven en dan ga je naar de online application.
Werkt dus gewoon prima

Je hebt gelijk, dank je wel! :redface:

Ik heb dat over het hoofd gezien.

oke graag gedaan hopelijk kom je er helemaal uit.

Ja ik ben er helemaal uitgekomen.
Ik heb gistermiddag voor ons de aanvragen verstuurd en vandaag hebben wij al bericht gekregen dat de visums toegewezen zijn.
Super snel!

Dat is inderdaad supersnel hahahah. Nou veel plezier in Australie ik ben er zelf 9 maanden geweest en het is echt een geweldig land om door heen te reizen en de mensen zijn super aardig.

Hoihoi!

Ik heb ook een vraagje in verband met dit soort visum.
Op 10 november vertrek ik naar Australië voor zo’n 9 maand.
De bedoeling is om er eerst wat rond te reizen enzo en dan vanaf eind februari (tot eind juni) te studeren aan een plaatselijke universiteit. Nu, dit wil zeggen dat ik eerst een toeristenvisum nodig heb om dan daar ter plaatse een studentenvisum aan te vragen. Enig probleem: een gewoon toeristenvisum is maar drie maand geldig (dus tot 10 februari) en aangezien de cursus aan de unief pas eind februari start, zal mijn studentenvisum pas vanaf eind februari gelden… Met andere woorden: ik zou zo’n tweetal weken zonder visum zitten.

Dus ik dacht: ik kijk voor zo’n e676 touristen visum, want daarmee kan je langer dan 3 maand de toerist uithangen in Australië en kan ik dus die enkele weken overbruggen. Enig nadeel: ik zie op de site (http://www.immi.gov.au/visitors/tourist/676/obligations.htm) helemaal onderaan staan dat je daarmee de kans hebt op een ‘no further stay condition’. Dus dan zou ik geen studentenvisum meer kunnen aanvragen indien ik die conditie zou krijgen…

Krijgen veel mensen die ‘No further stay’? Of is dit maar voor een paar uitzonderlijke gevallen, mensen die geen specifiek doel hebben ofzo?

Dankjewel voor jullie hulp!
Charlotte