E-visitor en 6 mnd ticket.

Vandaag is ons e-visitor visa toegekend,die is 3 mnd geldig.(eigenlijk 12,maar je moet er elke 3 mnd uit),maar,wij hebben een 6 mnd ticket,kan dit problemen geven?

Hallo,

Zover ik het weet moet het geen problemen geven en zullen ze als je er betrouwbaar uitziet verder ook niet om vragen. Wij zijn zelf met 1 jaar visum binnen gekomen en hadden een enkele reis en zijn totaal niet gecontroleerd. De enige controle die er was is die van eten bij je hebben.

Bedankt Moira!:thumbsup:

Weet iemand wat over de geldigheid van dit visum??
In mijn mail staat 12 mnd,op ELK bezoek naar Australie mag je max.3 mnd blijven.
Dus ik dacht,ga ik na 3 mnd er even uit en weer 3 mnd in,of niet??

Wie weet het?

Hallo,

Wat je zegt dat klopt na 3 maanden eruit en dan er weer in met een max van 12 maanden.
Dit kunnen ze zien in de computer. Je kan het zelf zien door de stempels die in je paspoort worden gezet.

En alweer bedankt Moira,dat is een hele geruststelling,op een ander forum was al een heftige discussie losgebarsten,want iedereen beweerde dus dat je maar 3 mnd mag blijven.

Hallo,

Als je het echt zeker wil weten kun je altijd een email sturen naar de ambassade die kunnen je dat dan met zekerheid bevestigen. Ik ben natuurlijk geen expert. Maar ik weet dat mijn moeder dit vertelde dat ze 12 maanden mocht blijven.

mocht je langer dan 3 maanden willen blijven kun je altijd een visitor visum aanvragen voor 6 of 12 maanden.
(scheelt in vliegkosten)