Aanstaande vrijdag 05-12-2008 gaat de film Ong bak 2 in premiere in Thailand, maar Thailand zou Thailand niet zijn als daar al geen copie van is of vrij snel daarna uitkomt, mochten er mensen zijn die in Thailand wonen of erna naar toegaan(en weten welke film ik bedoel) hou ik mij aanbevolen uiteraard tegen vergoeding om deze voor mij mee te nemen of op te sturen, douane doet niet moeilijk over een enkel dvd’tje, ga zelf pas weer over een paar maanden dus vandaar dit bericht, verwacht dat de prijs zo rond de 200 a 300 TB zal zijn.
welk een afschuw :lol:; we gaan toch geen illegale kopie in Thailand kopen? Binnen enkele weken ligt hier een nederlands ondertitelde voor dezelfde prijs in de aanbieding.
Tja, daar ben ik nu juist naar opzoek naar een goedkope aanbieding(nederlander) :slapen: , nee voor mj niets illegaals , bedoelde ook een copy van een origineel of het liefst de originele :lol:, de vrouw koopt meestal een aantal dvd’s bij scorpion etc. of welke shop dan ook of op de markt in Thailand als we er zijn,maar zijn deze dan illegaal:confused: je weet het toch niet meer als je daar bent (hi ha), maar veelal volgt ze serie’s etc. via youtube in het Thais intoetsen en dat gaat prima volgens haar, ik heb het geduld wel maar ja de kids en moeder,nog een paar maandje’s en dan gaan we weer :dag:. Tony jaaaaaaaaaaaa