Haayhaay,
Ik ben Marloes Keuning en ben 20. Ik zit nu nog volop in mijn studie maar wil wanneer die is afgerond op wereldreis. Ik hoop dat dit met 2 jaar gedaan is (daar ga ik wel voor), maar het zou ook nog 3 jaar kunnen duren.
Ik heb zelf al veel reizen gemaakt. Mijn hoogtepunt was Indonesie toen ik 17 was. Daar ben ik in mijn eentje heengegaan en daar een maand met de bevolking geleefd.
Mijn plan is om een jaar op reis te gaan. Ik heb mij al aardig ingelezen en veel tickets zijn voor een jaar geldig, dus ik dacht optimaal gebruiken:P.
De landen staan voor mij nog niet vast. Ik wil graag met een reisgenoot en het lijkt mij dat je dan samen de plannen maakt. Wat mij wel heel gaaf lijkt is naar Rio de Janeiro met carnaval.
Mijn idee van een wereldreis is echt de wereld zien. Ik wil niet alleen voor de feesten gaan en stranden, maar ik wil echt culturen zien en weten hoe mensen daar leven. Natuurlijk is er wel altijd ruimte om de “toeristische” dingen te doen. Werken onderweg zou ik ook geen probleem vinden, ik wil er alleen niet afhankelijk van zijn. Wat ik heb gehoord en gelezen is dat wanneer je 2 a 3 maanden werkt, je er 1 maand voor kan leven. Ook ben ik niet van het vastplannen. Een beetje richting is leuk maar je moet het ook kunnen nemen zoals het loopt
Doordat ik een jaar op reis wil is het handig als het wel een beetje klikt, anders duurt het jaar zo lang:P…
Gelukkig duurt 2015/2016 nog even dus genoeg tijd om elkaar een beetje te leren kennen en geld te sparen:P
Wie durft het aan??
Laat het even weten dan krijg je me mailadres.
Groetjes Marloes
Ohja, oud/jong, dik/dun, vrouw/man maakt mij niet zoveel uit, als het maar klikt
ik zit even in het buitenland (voor werk), dus even kort, maar las dit en wilde alvast even reageren!!
Zelf ben ik ook op zoek naar een reisgenootje voor een dergelijke reis van ongeveer een jaar. Zelf had ik mij tot nog toe voorgenomen al eerder te gaan als jij aangeeft, maar ieman vinden waar het mee klikt is wel belangrijk! Ik Zou dan ook best bereid zijn het daarvoor eventjes uit te stellen.
het lijkt mij dus leuk verder in contact te komen met je hierover.
ben zelf, man, net 27jaar jong, redelijk actief en erg nieuwsgierig naar de rest van de wereld!!
Echt leuk dat er zo snel wordt gereageerd, had ik niet verwacht…
Eerder gaat voor mij echt niet lukken. Ik wil gewoon eerst mijn diploma hebben, helemaal met die nieuwe regels over langstudeerders. Maar als dat voor jou geen probleem is, dan komt dat ieder geval goed:p
Verder in contact komen is natuurlijk geen probleem. Ik weet niet of je hiermee verder in contact kan komen (gebruik dit net) of liever facebook, mail of msn??
Groetjes Marloes
Ik zie dat iemand al heeft gereageerd, maar er is niks mis met nog een reactie
Ik wil zelf ook in 2016 op reis, en zou dat graag met nog iemand anders, of met een groepje willen doen. Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk wat er dan allemaal gaat gebeuren, maarja ik heb nog de tijd (2016 begint het pas :P). Zoals jij het ook al had gezegd, is voor mij ook de bedoeling om dan het meeste met de reisgenoot te plannen.
Ik had zelf nog iets gepost voordat ik jouw berichtje tegenkwam : http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=157589&p=948353#post948353
Ik ben van plan om begin 2015 een paar maanden naar India te gaan daarvoor ga ik waarschijnlijk eerst 2 maanden naar Tanzania! Mijn plan was om in India eerst vrijwilligerswerk te doen en daarna door het land te backpacken en vooral voor dat backpacken zoek ik nog een maatje (in India doe ik dat liever niet alleen!). Ik ben 18 en zit in het laatste jaar van mn highschool (Ik woon in Italie). Als je het wat lijkt laat het me dan maar weten
Grtjes Amber
Hoi allemaal, zijn jullie nog op zoek naar een reisgenootje? Ik ben zelf op zoek naar een reisgenootje voor januari/februari 2016. Ik heb nog geen plannen en ben vrij flexibel. Groetjes, margit
Hoe staat het er ondertussen voor met je plannen? Al op reis? Ik wil vanaf november op reis gaan. In elk geval naar Australië en Nieuw Zeeland, daarnaast Azië en mocht mijn budget en tijd het nog toe laten wil ik graag Zuid-Amerika meepakken. Ik ben van plan ongeveer een half jaar op pad te zijn. Iets korts over mezelf: ik ben 25 jaar, wil graag cultuur met plezier combineren, ben makkelijk in de omgang en van mij hoeft niet alles helemaal uitgestippeld te zijn. Mocht je nog op zoek zijn naar een reispartner, mocht je meer van mij of mijn reisplannen willen weten, dan hoor ik het graag!