Duiken op Sulawesi

Dag allemaal!

Van 31 juli tot en met 31 augustus zijn mijn vriend en ik op Sulawesi. We reizen van Zuid naar Noord via de Togean Islands. We willen graag aan het eind duiken vanuit een locatie in Manado of op Bunaken. We zien dat er qua prijs veel verschil zit tussen de verschillende accommodaties en dat er ook al veel is volgeboekt. We willen ons liever niet vastleggen door iets te boeken, maar vragen ons af of we dan nog wel voldoende keus hebben tegen de tijd dat we daar zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat raden jullie aan: boeken van te voren of gewoon die kant op reizen?

Groeten,

Joyce

Weet je er is nog genoeg vrij alleen de mooiere en luxere zijn vaak al vol geboekt. Wil je basic zitten heb je echt nog wel plaats!
Prachtig Sulawesi ik zelf vind bira maar dan zit je aan de kant van makassar prachtig.
Veel plezier mooie vakantie!

Hoi ,

Ben bij raja laut dive center op Bunaken gaan duiken , zeer goed duikcenter Bungalos zijn ok en het eten is zeer lekker .

Momenteel plan ik een duikreis naar Bangka island , uiterste tip van Bunaken .

ik boek mijn duikcenter/resort meestal op voorhand , dan kan je op het internet reviews lezen .

Greetings jan