Duiken op Koh Tao

blijven studeren man!!! er zijn altijd mensen die de waarheid niet willen zien!!!
maar ik ga er verder ni méér over zeveren !!! Ik heb al genoeg meegemaakt met instructeurs van padi en ook met die van cmas!!! Ikzelf heb een cmas brevet 3* ,ik heb ook bijna alle brevets van padi( gekocht in Estartit voor destijds 20.000 Bfr en heb zelfs ook nog een brevet van V.A.V belgie hangt ervan af met welke instantie ik ga duiken!!! maar ik bedank altijd op verlof om mee in te springen om een paar menbsen onder mijn hoede te “moeten” nemen omdat ze weten dat ik een 3* cmas brevet heb met meer dan 1200 duiken op mijn actief!!!
en heb zelf héél bewust gekozen om niet verder te gaan dan dit…onlangs lichte druk van de club waar ik ben!!! Ik zou zeggen "Dive safe and dive deep !!!hahaha!!

De prijs op koh Tao voor een degelijke (open water diver) padi duikcursus, 9800 Thb. SSI open water cursus is misschien nog iets goedkoper maar daarom niet minder waardiger!

@ bluejappiewave

Kun je, je even meer verklaren waar dit wrakje precies ligt? Boten ankeren namelijk volgens het seizoen aan de rots. Ik zie niet waar jij je ankerd. Oost, west of zuidkant?

ok Plonske,
Ik heb na er reeds zovele malen gedoken te hebben nog maar aan 1 kant in het water gegaan ,namelijk de Zuid kant veronderstel ik, daar waar rechts de "chimney is !!!
er wordt altijd verankerd aan die uitstekende rots punt of anders aan de naast liggende boot !!!
Wel het kleine wrakje en de fuiken bevinden zich dan aan de andere zijde links, dan voor u de
west kant !!! ongeveer een 5 minuutjes palmen dacht ik!!!
kijk dan wel effe naar de stroming hé (als je dit ginder stroming kunt noemen hahaha)
het is ook de Oosterschelde of de Noordzee niet hé !!!
succes man !!

1 like