duiken in oktober

Beste lezers,

10 okt '14 start mijn avontuur en vlieg in naar KL.
In de eerste drie weken ben ik alleen, en wil ik ongeveer een weekje duiken en chillen.
Het moet wel een beetje budget, dus ik dacht aan Perhentians.
Nu lees ik dat het eiland in oktober dicht gaat… wel jammer
hebben mensen hier ervaring mee… en eventueel andere opties.

Sipadan schijnt een erg mooie bestemming te zijn om te duiken heb ik me laten vertellen Mariel !

Dat hoorde ik ook… helaas zijn daar de prijzen extreem hoog (van wat ik begreep)

Sipadan ligt wat afgelegen, maar is prima te combineren met andere mooie bestemmingen in Sabah en Sawarak (Borneo). Alhoewel Sipadan duur is, zijn er geloof ik mogelijkheden dichtbij Sipadan (Mabul) die wat voordeliger zijn.

Iemand bekend met Billabong scuba, mabul

Volgens mij stopt het duiken op Perhentian pas na oktober, dus in oktober zou je er moeten kunnen duiken.

Ik ken een heel leuke en goede duikclub met verblijfplaatsen op de perhentians. Die kan je altijd mailen, als je wilt zoek ik thuis de gegevens op en kan je ze contacteren met je vragen.
Daarnaast is een heel lekker restaurant met geweldige barman die zalige cocktails maakt

Via Wereldwijzer app

Hallo Frebe, ik weet niet of je nog actief bent op dit forum want je hebt bovenstaand berichtje al een tijd geleden geplaatst.
Maar ik ga in de meivakantie naar de Perhentians en zou heel graag jouw tips over de duikclub en die geweldige barman krijgen. Is dat nog mogelijk?

Gr. Karin