Droom

Hallo, ik ben 40 jaar en woon in België (nu nog), maar heb de droom, zoals zovelen, om naar het buitenland te verhuizen en daar eventueel te werken.
Mijn man is ondertussen 53 jaar. Wij zijn altijd zelfstandig geweest, ik ben regentes LO.
Wij hebben een appartementje in Alanya en hopen daar onze toekomst te mogen doorbrengen.
Moest dat kunnen, dan zouden wij alle Belgen, Nederlanders en Duitse of Franse mensen helpen met het onderhouden van hun eigendom. De strijk,… ene alle andere kleine klusjes.
Of het in de gaten houden van, indien ze er niet zijn.
Mijn talenkennis is behoorlijk groot. Nederlands en Engels spreek ik heel goed, Frans behoorlijk en Duits ben ik volop aan het leren.
Ik heb er alles voor over om naar daar te kunnen verhuizen, het appartement heb ik al, dus dat is geen enkel probleem.
Weet iemand of dat eenvoudig is, om daar een groep mensen te leren kennen waar je af en toe iets van klusjes kan voor doen?
Of is deze droom een illusie?
:dag:
Graag zou ik ervaringen delen, groeten van een dromertje! :wink:

Hoi Vero,welkom op wereldwijzer!
Nou leuken plannnen om in de toekomst tegaan emigreren naar Turkije!
In en buiten de stad Alanya wonen er veel Belgen,ik heb dit nog gevonden op het internet,misschien is dit iets voor jou Vero?
facebookpagina “Belgen in Alanya” via Belgen in Alanya | Facebook
En natuurlijk kan je altijd met je vragen terecht op het Turkije Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je emigratie plannen,Vero!
groet,georgessiam.