DRINGEND!! Naar Turkije; uitnodigingsbrief voor visumaanvraag

Hallo allemaal

Ik ben een Vlaamse studente aan een lerarenopleiding in Vlaanderen.
Ik zal even mijn situatie schetsen; ik vertrek normaal op 7 februari in functie van mijn opleiding voor enkele maanden naar Turkije (tenminste als mijn visum nog tijdig in orde geraakt.)

Ik zal daar als comenius-assistent in een lagere school (ilkokulu) aan de slag gaan. (soort van stage).
Het is via de organisatie EPOS , het Levenslang Leren Programma (LLP) dat het comenius assistentschap wordt aangeboden.
Zij doen ook de Erasmus enz.

Tot voor kort was ik gematched met een school in Aydin, maar deze liet het op t laatste moment afweten…
Nu hebben zij mij gelinkt aan een school in Ankara, aangezien ik rond 7 februari zou vertrekken wordt het wel erg dringend.

Om mijn visum aan te vragen heb ik namelijk een uitnodigingsbrief nodig van de school in Ankara waar ik actief zal zijn.
Ze vroegen mij om hiervan een voorbeeld door te mailen. Maar ik heb namelijk geen flauw idee wat de vereisten of verwachtingen van zo’n uitnodigingsbrief zijn voor het Turkse consulaat hier in België en in welke talen deze moet worden opgesteld, …

Iemand die me hiermee kan helpen? Het is echt dringend…
Bedankt!