Dringend advies gevraagd NY hotels

Goedeavond iedereen,

Ik heb een zeer dringend vraagje ! Hopelijk kunnen jullie mij verderhelpen !

Ik vertrek volgende week vrijdag met vijf vrienden voor een week naar New York. We gingen logeren in een appartement van Kore ! Vandaag hebben wij bericht gekregen dat de appartementen gewoonweg gesloten zijn ! Dus GEEN VERBLIJF !! Wij zijn nu dringend op zoek naar een hotel of andere mogelijkheidheid om te verblijven ! Hebben jullie tips van hotels of andere mogelijkheden die jullie zo dringend mogelijk kunnen doorsturen?
Budget mag redelijk zijn, maar natuurlijk niet te hoog ! Ik weet het, New York is daar niet makkelijk voor !
Ik apprecieer jullie reactie ten zeerste !

Bedankt !

Groetjes
Ellen

daarvoor zijn de overbekende sites die men met google vindt-hotels in NYC-en er komen er bij 100en. bij de meeste kan je gewoon selecteren, tot max. prijs, op gebied/wijk etc.
USAers kicken op wat zij denken dat discount prijzen zijn-dan heb je sites als lastminute.com of een andere (pricewise? pricefinder? of zoiets) waar je een max. bedrag kan opgeven en dan later te horen krijgt wat ze hebben. als het meezit krijg je een 4*HTL voor de prijs van maar 2.
je zou -als het een budgetgroep is die ook nog perse bij mekaar moet(want anders is het zo eng?) kunnen kijken in hoStels-sites als hostelworld of hostelbookers.
late febr/mrch is low-low-season (met nog flinke kans op sneeuwstormen=flink vertraagde planes) dus plexat. ik heb zo;'n donkerbruin vermoeden dat dat ook de reden is dat die kore toe is-voor enkel zo;'n groepje zuinige NLers doen ze de poort niet open.

Ben zelf nog niet in NY geweest maar heb mijn zwager gevraagd. Hij gaf deze: Hotel New Yorker, 34th street, Hotel Milford Plaza, 8th Avenue. Wij gaan zelf naar NY in september tijdens een cross country trip en deze had ik zelf gevonden: Travel Inn 42st. Veel apartments in NY worden illegaal verhuurd. Er zijn strenge regels voor apartment verhuur dus het zou best kunnen dat die van jullie door de overheid is gesloten.
Kijk ook eens op www.tripadvisor.com Daar staan 100den hotels.
Succes.
Yeehaw