Appartement gezocht in New-York!!!

Hallo,

Ik ga vanaf 21 december tot 11 januari met mijn man en kind(13 maanden oud) naar New-York maar heb helaas nog geen geluk gehad met het vinden van een appartement.Ik krijg weinig reacties terug van de mailen die ik stuur(bureaus,craigslist,particulier)…en de prijzen vallen vies tegen!!!Of het is te duur…en dan praat ik over 5000 euros of weer te weinig dat je meteen denkt aan een scam.

Kan iemand ons misschien helpen?

ik hoop wat van jullie te horen,

groetjes,

Familie Dieben

Hi,

Wij gaan binnenkort en hebben een appartement gehuurd via de site Homelidays. Voor 3 slaapkamers en 2 badkamers ca. € 900,–.

Succes,
Sylvia

Ik heb in mei een kamer = appartment gehuurd bij Best Western Hospitality Hotel om 49th street. Dichtbij metrostation met metrolijnen-kruispunt…
Met zijn 4-en hadden we 2 slaapkamers, badkamer met bad, grote keuken ,ruime huiskamer, echt super
2 straten verder is een grote supermarkt en het was 10 minuten lopen naar Times Suare, ook niet te ver naar Central Park.

Ik hoop dat het inmiddels gelukt is.
Zo niet, check: http://roomorama.com/short-term-rentals/New-York

Succes!

Er staan een aantal appartementen op Booking.com in Manhatten zelf die kwa prijs nog willen meevallen. Je kan ook even kijken naar de AKA’s, maar die kunnen best prijzig zijn, zeker die aan Times Square. Als ik me niet vergis is er ook één aan Central Park. Die is iets minder luxueus, maar ook zeker goed. Alleen opletten dat je 's nachts het park niet in gaat :wink:

Veel succes met je zoektocht!