Goed appartement te huur in Manhattan

hai, nou we zijn dus net terug uit NY en het was er FANTASTIES!!! wat een ongeloofelijke stad. geen bugs gezien trouwens, wel ontzettend geboft met ons appartement. Het voldoet aan alle eisen die de politie stelt aan appartementen, en de eigenares heeft me gezegd dat ze indd geen risiko gaat lopen. Het ligt in Yorkville, de betere wijk In Manhattan, bus stopt voor de deur. Starbucks ligt ook op 5 min. lopen, net als de supermakt. Er zijn 4 slaapplaatsen, appartement was heel schoon, open keuken, badkamer, 2 pers.bed en een slaapbank. We waren met onze 2 kinderen van 11+14 en waren 800$ kwijt. Wel fijn dat je niet altijd hamburgers hoeft te eten maar ook af en toe een normaal bord eten kan klaarmaken. Als je meer info nodig hebt hoor ik t wel, groetjes Jacq
[EMAIL=“pepita1967@hotmail.com”]

Leuk idee om een app te huren. Wij willen eind van het naar naar NY. Hoe ben je ah adres gekomen? Ik heb wel interesse?
Groet, Peet

hoi
stond een advertentie van in een krantje, het is een italiaanse eigenaresse, fijne vond ik dat je ook maar 100 Euro hoeft aan te betalen en de rest als je daar bent. Kregen zelfs handdoeken, shampoo enzo.
Ligt in de wijk Yorkville. Je kan haar zelf wel mailen als je wilt.
[EMAIL=“azzurra.rinaldi@yahoo.com”]azzurra.rinaldi@yahoo.com of [EMAIL=“azzurranyc@yahoo.com”]azzurranyc@yahoo.com
groetjes
Jacq

1 like

heb hier ook gelezen over iemand die een appartementje boekt, is dat een nieuwe trend ofzo? viel me op dat deze persoon New York verder niet zo byzonder vond, kan dat toch niet begrijpen hoor! ik vind New York GE-WEL-DIG!!

Hallo!

Ik weet dat dit berichtje al een beetje oud is, maar toch heb ik wel interesse.
Ik vroeg me af, jullie hebben 800$ betaald, maar hoelang zijn jullie daar geweest?

Groetjes,
Annabel

Aan iedereen die van plan is een appartement te huren in NYC raad ik aan om even te googlelen op illegal apartment rentals.
Het is namelijk illegaal om in NYC een appartement te verhuren voor minder dan 30 dagen. Dit wil niet zeggen dat niet gebeurd maar er zijn veel oplichters actief. Jaarlijks raken er heel wat mensen hun geld kwijt door van te voren een borgsom te betalen of soms zelfs het volledige bedrag.
Voor meer informatie:

Er zijn ook genoeg hotels met appartementen.
Wij hebben voor ons verblijf in februari deze geboekt:

En zo zijn er nog:

http://doubletree1.hilton.com/en_US/dt/hotel/LGASFDT-DoubleTree-Suites-by-Hilton-Hotel-New-York-City-Times-Square-New-York/index.do