slaapplaats New York

Hallo,

Wij gaan met 4 in maart naar New York. We zijn nu vollop op zoek naar een “goedkope” slaapplaats. We hoorden via verschillende wegen dat het goed en goedkoop is om met 4 een appartemetje te huren. Anderzijds lees ik dat dit een beetje dodgy is… . Heeft iemand hier ervaring mee? Tips altijd welkom. Iemand ervaring met de site www.wimdu.nl?

Hostels, hotels, … mag allemaal maar we willen ongeveer 50 euro per nacht pp betalen. Ik weet dat dit niet veel is voor New York, maar we gaan het toch proberen.

Alvast bedankt voor de tips!

Grt
Sofie

Beste Sofie,

Een paar weken geleden heb ik in NY via Wimdu bij Jeff gelogeerd. Het is echt aan te raden: 1. via Wimdu kamers te reserveren. Dat heb ik nu voor verschillende steden in US gedaan en heb deze maand in Londen een kamer bij iemand gereserveerd, 2. Speciaal bij Jeff Azgari in Brooklyn te overnachten, want hij is een hele leuke gastheer en gids. Hij heeft me vanalles laten zien. Én hij is een van de goedkoopste.

Veel succes en plezier in NY, Petra

Dag Petra

Kan je me misschien helpen bij het vinden van Jeff Azgari in Brooklyn (NY). Ik heb al een hele tijd gezocht naar jou adres in NY via Wimdu, maar ik kan Jeff niet vinden.

Alvast bedankt,
Ellen

Het hostel waar ik ben verbleven was het HI Hostel. Heb daar minder betaald dan 50 dollar. http://www.hinewyork.org/

hee hallo ellen… heb je Jeff azgari nog gevonden om te overnachten? ik heb namelijk ook wen interesse!
ik hoor graag van je.

Hallo

Ik heb met wim.du gelogeerd in Boedapest en met Airbnb in Barcelona. Van beide organisaties zeer tevreden! Doen!
Groeten
Ellen