Drie maanden backpacken door ZO Azië

Hallo

Ik ben Liza Heemels en ga rond januari 2008 voor drie maanden naar ZO Azië. Ik zou het liefst met z’n 2e gaan omdat alleen en maar alleen is :hihi: en niet zo veilig.
Mijn vrienden zijn allemaal bezig met andere dingen en hebben geen intressen om voor een tijdje te gaan backpacken.

Zelf zat ik te denken aan Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos. Maar goed sta altijd open voor andere ideeen.

Ik ben 23, net afgestudeerd als beeldend therapeute en ik hou erg veel van lache.

Laat maar iets weten wanneer je het wat lijkt om drie maanden met mij door azië te trekken :wereld:dan kunnen we dan verder kijken…

Groetjes Liza

beste,

ben zelf ook van plan te gaan reizen…maar wilde eerder gaan maar kan ook wachten. ben 26 afgestudeerd in luchtvaarttechnologie en heb geen zin te werken en dus wil ik gaan reizen.
wellicht kunnen we meer contact hebben om een beeld van elkaar te krijgen.
groetjes
mase

Hey mase,

Vertel anders even iets meer over jezelf of zo. Dan kan ik al een beeld schetsen of drie maanden reizen zou werken of niet.

groetjes liza

Beste Liza,
Zuid Oost Azie is heel erg veilig om te reizen als alleenstaande vrouw. Ik heb vanaf september 2005 t/m januari 2007 door diverse landen gereisd.
Tevens kom je ook heelveel reizigers tegen in hotels/guesthouses etc en daar kan je ook mee optrekken.
Laat je niet weerhouden door te denken dat het niet veilig is om alleen te reizen! Natuurlijk is het gezelliger om te reizen met iemand anders, alleen als het niet lukt in Nederland, dan weet ik 100% zeker dat je een reisgenote/genoot ontmoet in Zuid-Oost Azie ontmoet.
Als tip kan ik je wel meegeven om ALTIJD 100% alert te zijn. Vertrouw niemand! Het zijn de reisgenoten die van je stelen en niet de lokale bevolking.
Als je meer tips wilt, dan kan je mij altijd mailen! Groetjes van Geeta

Hoi Liza

Ik ben henk een jongen van 23 jaar!!
Ik heb ongeveer gezelfde plannen.
Dus als je wilt kan je me toevoegen op msn en kunnen we even veder praten.

Groetjes henk newhenk@hotmail.com

Hey Geeta bedankt voor je tip! Meer zijn altijd welkom :slight_smile:

Groetjes liza