hallo,
Ik las dat je dit vroeger met een local-ferry kon doen …ondertussen jammergenoeg niet meer …
wie heeft er weet van alternatieven ? Of enig idee wat een boot charteren me gaat kosten ?
liefst low-budget-alternatief …
groeten ,
geert,
hallo,
Ik las dat je dit vroeger met een local-ferry kon doen …ondertussen jammergenoeg niet meer …
wie heeft er weet van alternatieven ? Of enig idee wat een boot charteren me gaat kosten ?
liefst low-budget-alternatief …
groeten ,
geert,
Het enige alternatief dat ik ken is een charter; heb ik vorig jaar 500000 Rp voor betaald.
hallo Mattheus,
bedankt voor je reaktie , ik ben wél geïnteresseerd in hoe je te werk ging ? vertrok je vanuit Pangandaran met de boot…of nam je eerst een bus naar Majingklak ? Waar moet je precies zijn om een boot te arrangeren ? veel gedoe en afpingelen omtrent de prijs? Is er concurrentie of hang je van hun goodwill af ? mooie tocht met backwater-allures ? afwisseling in het traject ? hoelang ben je onderweg ? heeft Cilacap iets te bieden ? goeie low-budget verblijven ? of reis je best meteen nog iets verder door ?
Ik veronderstel dat de opgegeven prijs die voor de boot is ? aantal personen maakt niets uit ?
groeten , geert,
Met privechauffeur naar Kalipucang en vandaar charter naar Cilicap. Prijs geldt voor de boot. Is wel ontspannend, maar zeker niet spectaculair. Op zich zeker geen must. Vanuit Cilicap ben ik direct met privevervoer doorgereisd naar Wonosobo.
Matthieu,
Ok , goed om weten dat het niet echt een must is … gezien ik reeds in zuid-indie van de backwaters kon proeven ,
ga ik hier maar passen en een meer voor de hand liggende route richting Borubudur nemen …
bye, geert,