iemand een idee
waar we het best heen kunnen om transport te zoeken om rustig naar het noorden te vertrekken
lokale bus of aircobus ?
alvast bedankt
iemand een idee
waar we het best heen kunnen om transport te zoeken om rustig naar het noorden te vertrekken
lokale bus of aircobus ?
alvast bedankt
De bussen van bangkok rijden om het uur vanuit het Mo chit stationEerste bus vertrekt om 5:30am en de laatste bus=22:00pm reisrit van bkk naar cnx:bedraagt 9a10uur van bkk naar cnr bedraagt de reistijd 11uur! U kunt ook met een vip-bus naar het noorden reizen,sommige reisagenten in kao san road en andere plaatsen in bkk kunnen voor jullie boeken.Waarom is niet proberen om met de trein te reizen??Je ziet wondermooie landschappen onderweg!! groetjes:georgessiam.
Als je de landschappen wilt zien met de trein raad ik je wel aan om de vroegste nachttrein te nemen omdat het anders donker word voordat je eenmaal écht BKK uit bent. Ik heb de nachtrein van 14:50 vanuit Chiang Mai een paar maanden geleden genomen(zonder airco sleeper, open raam dus), en heb inderdaad prachtige landschappen gezien, had hier echt een moment dat ik me echt gelukkig voelde als je het zo kunt zeggen… Ik heb hieronder een van de vele foto’s toegevoegd die ik toen heb gemaakt!
met de trein richting chang mai zou ook een optie zijn
maar we hoeven daar niet zo snel mogelijk heen in stukjes zou ook prima zijnals er onderweg mooie stops zijn
:vak02:
Dat zou ook nog eventueel kunnen omdat de nachtrein op allerlei perrons stopt op zijn weg naar Chiang Mai! En nog een tip, wees voorzichtig met de air conditioning in bussen, het maakt mij vaak ziek, grieperig/verkouden als ik langere tijd in een bus heb gezeten:tssk:.
Heb vroeger is een bus genomen van cnx naar udon thani,nooit meer we waren meer dan 14uur onderweg,en om de zes uur stopte de bus 15minuten,juist tijd om 2sigaretten aan te steken!In phitsunaloke nog een hapje gaan eten,had het beter niet gedaan.Heb nog darmproblemen gehad,vermitst er geen toilet was op de bus heb ik mijn…naast de weg gedeponeerd.Dus mensen,altijd zien als je een lange busreis maakt of er een toilet aanwezig is op de bus!!!groetjes:georgessiam.