Door india trekken,ook seva doen.

**Het duurt nog even maar…rond oktober 2009 vertrek ik opnieuw naar india voor de 6de maal.Deze keer zou ik het wel fijn vinden om met een vrouwelijk persoon die ook erg van India houd? samen te gaan reizen ,maar onderweg ook wat vrijwillegerswerk te doen.:wereld:Zelf maak ik altijd gebruik van low budget overnachtingen,en maak graag gebruik van de trein, bus ,autoriksha, en indien nodig een binnenlandse vlucht. **
Spiritualiteit,puja s, het hindoeisme in het geheel beleven is voor mij erg belangrijk,maar ook het boeddhisme . Ben zelf 66jaar, jong van geest en lichaam, plus veel energie in huis. Hou niet van een kudde mentaliteit,durf… en uitdagingen aangaan …dat is mijn motto.Welke vrouw tussen de 50 en 70 jaar wil dit met mij delen?

groetjes van sabitria 8

Beste Sabritia,

Op zoek naar een reisgenoot voor India, zo rond half oktober 2009 zag ik jouw bericht staan.

Ik ben twee keer voor lange tijd in India geweest, voornamelijk Varanasi. Dat is enige tijd geleden (1994-1995 en 1996-1997) en inmiddels ben ik bijna klaar met mijn yoga-opleiding. India trekt me enorm aan, hoewel ik het reizen als vrouw alleen niet altijd even gemakkelijk heb gevonden. Het zou fijn zijn een nieuwe ervaring met iemand te delen en deze veiliger te maken door samen te reizen.

De precieze invulling van een reis heb ik nog niet voor ogen, maar ik zou graag een aantal plekken bezoeken waar mensen bezig zijn met yoga en meditatie. Ik denk aan Rishikesh en Dharamsala, maar zou ook graag een keer naar Zuid-India gaan, omdat ik me kan voorstellen dat de sfeer daar wat gemoedelijker is dan in Noord-India. Ik sta open voor verschillende mogelijkheden en kan me voorstellen dat onze reiswensen vergelijkbaar zijn.

Je hebt het in je oproep over een reisgenote van tussen de 50 en de 70 jaar. Ik ben wat jonger: 35 jaar.

Het lijkt me leuk om uit te wisselen en te kijken of onze plannen te combineren zijn.

Groetjes,
Sylvia Spruit (sylviaspruit@yahoo.com)
Amsterdam