Donderdag ochtend.

(origineel bericht op be-more.nl)

Donderdag ochtend.

Gister avond had Joy toch nog ergens in Zomba brood op de kop getikt. Dus gingen we wentelteefjes maken. We hadden een grote
bak vol. We gaven er nog aan een lokale vrijwilliger die mee at, deze vond ze alleen niet lekker en vond kaneel al helemaal
gek. Hij ging maar weer verder met rijst eten.
S’avonds hadden we weer erg last van kakkerlakken en hoorde je telkens een vrouw gillen. Marc en ik kunnen wel insecten
verdelger gaan worden.
Verder zaten er gister avond wel veel mooie nachtvlinders rond en in het huis. (@peter, ook lag er een dode fruitkever bij
het huis)
Vanacht regende het echt ongelooflijk hard + dat dat op golfplaaten komt maakt het er niet beter op. Je versta elkaar dan
niet eens als je schreeuw. Laat staan dat ik dan kan slapen. Komt bij dat ik vanacht een hypo had en er om 6 uur al weer
vogels over de golfplaaten rende. Wat voor die beesten een dagelijks ritueel is. En geloof me als er een musje op het dak
loopt klinkt dat als een visarend.
Nog even een mindere bijkomstigheid van ons aankomende weekend: Waar we heen gaan zit in het meer, douch en kraan water
Belharzia. Dus over 2 maanden moet je dan een kuur volgen. Af en toe heb ik mensen van Be More dat al zien doen. Laatst Marc
en Chiara ook. Maja, zo’n kuur is zonder grap een hand vol met pillen die echt super groot zijn. Nou heb ik al last met een
asperine dus dat word nog lachen.
Ja, ik ga nu lekker ontbijten met brood dat elke dag vers word gehaald alleen toch zo droog is dat wanneer je een boterham
pakt hij uit elkaar valt. Mja genoeg jam erover en het is best lekker. Gelukkig eten ze hier alleen met het ontbijt brood.

(origineel bericht op be-more.nl)