Donaties

(origineel bericht op be-more.nl)

Donaties

Hallo lieve iedereen,
Ik ben er nog hoor! Heb lang niks van me laten horen, veel gedaan afgelopen maand vandaar.
Weekend naar Kampala geweest, een weekend naar de Ssese eilanden dus veel gedaan.

In de blogje wilde ik graag even wat vertellen over wat ik heb gedaan met het sponsorgeld.
In mijn eerste maand mocht ik samen met de andere bepalen wat we met het geld wilde doen.
Op de school waar wij met ons project werken waren ze begonnen met nieuwe latrines hier kwamen ze nog geld voor te kort en daar hebben wij toen een deel van het geld aan gegeven, toen was er nog geld over en ben ik met het idee gekomen om een picknick tafel te laten maken voor bij het vrijwilligershuis. In de avond en overdag spelen er altijd veel kinderen rondom het huis, deze kinderen spelen dan op de grond dit is niet erg hygiënisch, alles ligt op de grond in het vuil. En omdat de mensen hier ons, de blanke, als voorbeeld beschouwen, vind ik dat wij dat ook moeten uitstralen.

De picknick tafel staat nu erg leuk voor het huis, en de kinderen hebben er veel plezier van! Afgelopen week heeft Theo, een van mijn medevrijwilligers, ook aan lamp boven deze tafel bevestigd zodat, als we stroom hebben, de kinderen ook s ’avonds kunnen spelen.
Ik wil hiervoor graag iedereen bedanken die een bijdragen heeft geleverd, deze mensen zijn jullie en mij ontzettend dankbaar! Omdat ik op het moment mensen van de OSG niet persoonlijk kan bedanken willen ik bij deze een dankwoord naar jullie uiten, ik ben jullie nog steeds dankbaar dat ik bij jullie mijn verhaal heb mogen houden en dat jullie zo gul geschonken hebben.
Dankzij jullie giften hebben deze kinderen nu een picknicktafel waar ze onwijs van genieten!

Heel veel liefs en de volgende blog volgt snel!

(origineel bericht op be-more.nl)