Donatie geld

(origineel bericht op be-more.nl)

Donatie geld

Omdat we zoveel beleven en amper tijd hebben om iets te schrijven voor de weblogs, vergeet ik wel eens iets… Zoals het donatiegeld! :wink:
We hebben deze maand gekeken waar we het geld het beste aan konden uitgeven. Er is zoveel hier waar ze geld voor nodig hebben. Zoals onderhoud, nieuwe koelkasten enz. Maar ook hebben ze geld nodig om alle kinderen te kunnen onderhouden. Dit proberen ze te doen m.b.v. sponsoren. Ze hebben een speciaal programma hiervoor opgezet: “Sponsor a child”.
Omdat Sanne en ik het belangrijk vinden dat elk kind krijgt wat hij/ zij nodig heeft, hebben we besloten om 2 kinderen te sponsoren voor een jaar. Het gaat om een meisje uit mijn huisje en een jongetje uit Sanne haar huisje. Beide kindjes zijn erg ziek en moeten regelmatig naar het ziekenhuis. Deze kindjes hebben dus meer nodig dan andere kindjes. Wij vinden het een fijn idee om ook op deze wijze iets te kunnen betekenen. Wat ook erg leuk is, is dat we op de hoogte blijven. Eens in de zoveel weken krijgen we foto’s en informatie over hoe het met ze gaat (op school, met de gezondheid, emotioneel enz).
Met het beetje geld wat nog over is, gaan we voor 2 oudere kinderen op het project hun rijlessen betalen. Toen we het ze vertelden (jongen van 20, meid van 18) waren ze zo blij en dankbaar!!

Iedereen nomaals heel erg bedankt!! Dankzij jullie donaties hebben we nog een extra steentje kunnen bijdragen!!!

(origineel bericht op be-more.nl)