(origineel bericht op be-more.nl)
Domino Day
historische dag vandaag. Ik heb 2 luiers verschoond, gebadderd, papje gegeven en noem maar op!!! Verder samen metSanne de theaterroom flink aangepakt vanmorgen want deze kon wel schoonmaakbeurt gebruiken. Uurtje of 10 boodschappen wezen doen. We doen 2 x in de week boodschappen op de maandag en donderdag, dit omdat je hiervoor wel kwartiertje moet rijden met de bus. Op de terugweg heuveltje opgereden zodat we mooie foto’s konden maken van het project van bovenaf. Vandaag zou ik meedraaien met de artroom ( knutselen met 4 groepen van elk halfuur) maar deze bleek niet door te gaan omdat ze op dit moment aan het verbouwen zijn. toen zijn we op het grote voetbalveld met de kids gaan spelen, lees achter elkaar aanrennen, aan mijn haren plukken, in modder spelen. Hierna gelijk doorgegaan naar mijn huisje en de baby van 2 weer in bad gedaan en eten gegeven. Vervolgens beetje geholpen met strijken en toen eenmaal het ijs beetje gebroken was potje of 10 gedominood. Had dit meegekregen van moeders, heb ik namelijk zelf nog meegespeeld ( Alfred jodokus kwak domino is the best) in mijn jongere jaren. Tegelijk ook beetje bij de kids gepeild wat ze leuk vinden om te doen zodat ik hier mee aan de slag kan gaan. En het werd al snel duidelijk dit word zingen, dansen en voetballen de komende weken. 1 van de drieling heeft als hobby meisjes, moet nog ff kijken wat ik daarmee gaan doen
ook werd me gevraagd mee te gaan naar de kerk. De oudere kids gaan 2 x per dag en zaterdag en zondag. Dus binnenkort ga ik met de kids mee.
Morgen naast de dingen in m’n huisje, meedraaien in de babyroom. Probeer van het weekend wat foto’s de maken en te uploaden.
@ Andrea, nou laat dat bruin worden maar achterwege het heeft vandaag weer hele dag geregend.
@ Lena, weet nog niet precies hoe oud de drieling is 1 tje heeft achterstand, maar ergens tussen de 8 en 12
@ mams je spelletjes uit de oude dag komen goed van pas.