Dominick

Hoi,
Ik ben Dominick. Ik ben 25 jaar en woon in Antwerpen (België).
Ik reis enorm graag en heb al wel een aantal landen gezien. Ik hou van de cultuur, de natuur en de gewoontes van de mensen in de landen die ik bezoek. Zo ben ik een maand door Mongolië getrokken, ben ik 2 maanden als vrijwilligster in een weeshuis in Tanzania geweest, heb ik een culturele vakantie in Egypte achter de rug en ik heb al een aantal Europese landen gezien.

Ik zou dit jaar heel graag met de trein door Europa reizen, dus mensen die hiermee ervaring hebben, let me know! :slight_smile:

Groetjes,
Dominick

Hoi Dominick,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk met de trein door verschillende landen reizen,heb je al gedacht aan een InterRail Pass?
Opgepast,je moet nog heel wat toeslagen betalen als je hogesnelheidstreinen gebruikt maar het is nog steeds een heel handige en vrij goedkopen manier van reizen vind ik. Vooral als je vrij veel steden wilt doen in een korte tijd.
Qua landen kan ik je moeilijk advies geven, het hangt er sterk van af wat voor vakantie je wilt,Dominick?
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op de verschillende Europese Landen Forums hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Dominick!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.