Ik heb gehoord dat Dom. Republiek gevaarlijk is. Veel dieven en andere criminelen. Ik wil daar voor een tijdje gaan wonen namelijk en ik wil graag eerst weten of het wel veilig is. Wie kan mij er meer over vertellen?? Alvast bedankt.
Ik ben er een paar keer geweest als toerist , ik heb er niets gezien van criminaliteit, maar bedenk wel dat het een ontwikkelingsland is waar nog veel armoede heerst. Het is ook niet voor niets dat ieder huis voorzien is van traliewerk aan ramen en deuren. Ik ken er iemand die er al jaren woont en nu excursies voor toeristen verzorgd. Hij weet veel meer . [EMAIL=“wimpyja@hotmail.com”]wimpyja@hotmail.com veel geluk.
ik woon al 17 jaar in de Dominikaanse, Punta Cana, rij vooral nachts naar Santo Domingo als ik daar naartoe moet, heb hier nog nooit problemen gehad.
Ik denk dat het in Amsterdam of Brussel veel gevaarlijker is dan hier.“Andere criminelen” vooral buitelanders die gezocht zijn in hun eigen land die kan je hier terug vinden, hehehehe
de avies van boxs en funbug zijn corect je moet wel weten waar je naar toe gaat en met wie de mensen hebben natuurlijk niet zo goed als nederland dus gewoon alleen mee nemen wat je nodig heb meer niet succes
Gewoon altijd je koppie gebruiken, niet de rijke toerist, met camera op de buik en behangen van het goud, gaan uithangen. Als je je normaal gedraagt heb je nergens last van. Het is een heerlijk land met heel vriendelijke en gastvrije mensen die je, als je voor ze open staat, je heel open tegemoet treden. Gebruik gewoon altijd je verstand, dan is er niks aan de hand.
Veel plezier in de DR.
Groetjes
Jeannette Borgers
www.wdtours.info