Hola,
Ik ben Gissel en ben van plan om in januari of februari (2012) naar de Dominicaanse Republiek te gaan. Ik kom er zelf vandaan en ga regelmatig daar ook naar toe met vakantie. Ik weet dat er mensen zijn die alle kanten van een land zouden willen verkennen. Ik bedoel de mooie en ook de minder mooie kanten (de NIET toeristische plaatsen). Ben je tussen de 18 en de 30 en voel je je aangesproken? laat het me weten. Ik vraag er niks voor terug, alleen dat we de gemeenschappelijke kosten zullen delen. Zoals chauffeur, brandstof, dranken etc. De Dominicaanse Republiek is niet het veiligste land ter wereld,… ik bedoel eigenlijk dat het niet veilig is om de minder mooie plaatsen te verkennen als je dat niet doet met iemand die daar vandaan komt of daar heel lang heeft gewoond. Die veiligheid kunnen we samen delen naast de kosten natuurlijk, maar aangezien ik daar vrienden/familie die het hele land goed kennen voor ga gebruiken zullen de kosten heel er meevallen… geen toeristische prijzen dus en je zult je heel erg op je gemak en veilig voelen.
Voordat we er naar toe gaan kunnen we hier in Nederland afspreken om alvast elkaar beter te leren kennen.
Ik hoor het wel!
Groetjes,
Gissel