dom.rep

Hey,
In ben nieuw hier op deze forum:dag: Weet er iemand of je met een enkel ticket mag reizen naar de dominicaanse ? Maken ze daar een probleem van, zijn met 7 personen, of moet je heen en terug nemen. Willen kijken of we daar dan al niet kunnen blijven maar willen hier nog niet alles opgeven voor we zeker zijn.
groetjes

retourticket is aan te raden

Je moet een retourticket hebben.Controle bij entree van het land.Bij het stempelen van je paspoort word ook je ticket gecontroleerd.Verder moet je bij aankomst een visum kopen.Deze moet je bewaren.Controle bij verlaten van het land word dit visum nagekeken.OOk mag je met visum een beperkt aantal dagen in het land vrerblijven.Bij overschrijding hiervan moet je een boete betalen. Neem voor het visum kopen us dollars mee in kleine coupures.

Hey Latifa,
Bedankt voor je advies , woon je in de Dom.Rep ? Ik vertrek 11 aug dit jaar als je me nog wat advies kan geven is altijd welkom.
groetjes Nadia

Nee ik woon er niet,zou het wel willen.Ik kom er al meer dan 10 jaar.Heb er eental vrienden die ik met regelmaat bezoek.Als je meer vragen hebt weet je mij te vinden.Waar ga je heen?.Dan kan ik je tips geven.

Wij gaan naar Puerto Plata safari,buggy,paarden tours aanbieden. Ook 2,3,5,7 daagse tours aanbieden en werken samen met verschillende tour operators. Doe al 12 jaar vrijwilligerswerk met kinderen dat gaan we daar ook verder zetten .

Ik ben geinteresseerd in wat je gaat doen .Is er mogelijkheid om met je in contact te komen?

Hallo Latifah, wellicht ben je er al uit, maar via een privé boodschap kunnen jullie in contact komen buiten het froum om en eventueel e-mailadressen uitwisselen. Klikken op Toetekes links boven brengt je verder.
En Nadia: dit hele forum gaat over Dom.Rep. Als je nog meer gaat posten, noem dan een onderwerp. In dit geval had dat kunnen zijn ‘Enkele reis (Puerta Plata)’. Daarmee wek je in veel gevallen meer interesse.

Bedankt voor de informatie nu weet ik weer wat meer voor mij is dit ook allemaal nieuw

Bedankt voor de informatie willem

Heel veel succes om nu iets nieuws op te starten in Puerto Plata. Het toerisme is er bijna uitgestorven. De familie van mijn man woont in Puerto Plata, maar het toerisme is er nog maar een kwart van een jaar of 5 geleden.