Hallo,
Volgende week vertrekken wij naar Vietnam. Ik moet alleen nog dollars hebben voor het visum. Weet iemand waar ik het goedkoopste de dollars kan halen in Amsterdam?
Hallo,
Volgende week vertrekken wij naar Vietnam. Ik moet alleen nog dollars hebben voor het visum. Weet iemand waar ik het goedkoopste de dollars kan halen in Amsterdam?
Hoi Alexander,
Ik zou zo niet weten waar in Amsterdam je het goedkoopst dollars kunt omwisselen. Ik sta daar nooit zo bij stil en wissel gewoon op het vliegveld, zonder enige strategie
Let er wel op dat je dollars netjes zijn. Verder hoop ik dat iemand je verder op weg kan helpen. Misschien ook een idee om deze vraag te stellen in de Stamtafel op Wereldwijzer? Daar ‘komen’ zoveel mensen, dat de kans groot is dat je daar snel antwoord op je vraag zult hebben.
En nu: aftellen maar!
Groetjes, Anne
Ik heb gehoord dat ik op Schiphol, achter de douane, ook dollars kan pinnen. Dat ga ik dan ook maar doen.
ja, er zit op schiphol sowieso een abn-amro bank waar je dollars kan pinnen.
ik vertrek ook volgende week >>>. heb er al helemaal zin in.
have fun en misschien komen we elkaar nog wel een keertje tegen.
groetjes Geertje
Hallo Alexander,
Misschien een tip?
Pin niet alleen dollars voor het visum.
VND zijn nergens meer in te wisselen en wanneer je er overhoud en wanneer je niet meer naar Viet Nam gaat heb je er dus niets meer aan.
Dus misschien 100 USD meer pinnen voor de laatste dag ( en) en eventueel voor op een transit vliegveld.
Dollars kan je voor elke volgende reis ook weer gebruiken.
gr.
Ton.
Goede tip Ton!
Wij vertrekken dinsdag!
Vandaag nog even een hotel boeken voor de eerste 2 nachten in Hanoi.