Hallo allemaal,
Is er iemand die weet of het mogelijk is om op Bali :zon02: met dolfijnen te zwemmen? En waar je dit eventueel kan doen?
Gr. Sincera
Hallo allemaal,
Is er iemand die weet of het mogelijk is om op Bali :zon02: met dolfijnen te zwemmen? En waar je dit eventueel kan doen?
Gr. Sincera
Ik ben zelf in Lovina Beach geweest. Dit ligt in het noorden van Bali en is ook bekend door de vele dolfijnen die daar voor de kust zwemmen. Ik heb zelf zo’n boottocht gedaan wat op zich wel leuk was. Je gaat dan een stukje de zee op en kan van de boot af met snorkel spullen enz. Maar ik vind dit minder leuk omdat je met grote getalen toeristen de zee op gaat met moterboten om tussen de dolfijnen te zwemmen en te zoeken. Maar 20 moterboten op zee jaagt ze eerder weg dan dat ze naar je toe komen. Vind ik eerder zielig dan leuk, maar je hebt dus ook de mogelijkheid om sochtends vroeg te vertrekken. Dan ga je bij zonsopgang de zee op en dan betaal je wel iets meer maar dan ga je met maar één bootje de zee op wat een stuk rustiger is waardoor de kans op zwemmen met dolfijnen in het wild groter wordt. Veel plezier in ieder geval daar! Veel te beleven en te zien! Groetjes